تاریخ انتشار : سه شنبه 17 مهر 1403 - 11:44
28 بازدید
کد خبر : 341693

بختیاری زاده در حد سرمربیگری استقلال نیست/ آخر هفته سرمربی خارجی می آید!

بختیاری زاده در حد سرمربیگری استقلال نیست/ آخر هفته سرمربی خارجی می آید!

جامعه ورزشی آفتاب نو: علی چینی در مورد شرایط جسمی اش بعد از چند روز بستری بودن در بیمارستان به دلیل بیماری کلیوی به آفتاب نو گفت: خدا را شکر الان بهتر هستم.  قرار است سه شنبه آزمایش نهایی بدهم و امیدوارم همه چیز ختم به خیر شود. الان در حال پیاده روی هستم و

جامعه ورزشی آفتاب نو:

علی چینی در مورد شرایط جسمی اش بعد از چند روز بستری بودن در بیمارستان به دلیل بیماری کلیوی به آفتاب نو گفت: خدا را شکر الان بهتر هستم.  قرار است سه شنبه آزمایش نهایی بدهم و امیدوارم همه چیز ختم به خیر شود. الان در حال پیاده روی هستم و شرایطم خیلی بهتر است.

او در پاسخ به این سوال که آیا از باشگاه استقلال کسی پیگیر وضعیتش بود یا نه هم گفت: مدیران باشگاه همان اوایل آمدند و دستشان درد نکند. از پیشکسوتان و هواداران استقلال و تمام تیم ها که فارغ از هر رنگی آمدند و حمایت کردند هم تشکر می کنم.

پیشکسوت استقلال می گوید این تیم امسال اسیر تغییرات زیاد شد: بازی ها را دیده ام و با تیم در ارتباط هستم. برخلاف سال های قبل مدیریت باشگاه تلاش خوبی در جذب بازیکن داشت و بازیکنان مورد نظر جواد نکونام جذب شدند. با این حال هر تیمی که تغییرات انجام می دهد، چهار پنج هفته زمان می برد تا بازیکنان با هم هماهنگ شوند. متاسفانه حاشیه های زیاد گریبان استقلال را گرفت وهواداران منتسب به فردی یا گروهی بودند که بین کادرفنی و مدیریت اختلاف انداختند.

چینی می گوید سرمربی استقلال تا پایان هفته معرفی می شود: به من گفتند سرمربی استقلال تا آخر هفته معرفی می شود. مربی خارجی باید حتما تیم را دو هفته تمرین بدهد. باید زودتر کار عقد قرارداد سرمربی را انجام بدهند تا هرچه سریعتر نفر جدید در تمرینات شرکت کند.

او در مورد احتمال سرمربیگری دائم بختیاری زاده در استقلال هم گفت: سهراب رفیق عزیزم است ولی نمی تواند سکان دار مناسبی برای استقلال باشد. او می تواند یک دستیار خیلی خوب باشد ولی سرمربی نه! رزومه ایشان در لیگ برتر و لیگ یک مشخص است و فکر می کنم فعلا شرایط سرمربیگری در تیم بزرگ استقلال را ندارد.

چینی در مورد تغییر سبک استقلال در بازی با هوادار هم گفت: سهراب با دو تغییر توانست پیروز شود و با آمدن مرادمند و مهرداد محمدی به ترکیب شرایط تاکتیکی تیم را تغییر داد. البته هر مربی جای سهراب بود هم فکر می کنم این تغییرات را انجام می داد. هوادار تیم چندان قدرتمندی نبود و امیدوارم در آینده اتفاق های خوبی برای استقلال رخ بدهد.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn