تاریخ انتشار : سه شنبه 17 مهر 1403 - 17:54
7 بازدید
کد خبر : 342039

درخواست سردار رادان از مردم

درخواست سردار رادان از مردم

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش پارسینه؛ سردار احمدرضا رادان؛ فرمانده کل انتظامی در آیین رونمایی از طرح‌های فاوایی، نوآورانه و هوشمند نوین فراجا اظهار کرد: وقتی صحبت از پلیس هوشمند می‌شود در ابعاد ۳ گانه باید موضوع هوشمندسازی پیگیری شود. سامانه‌ها، فرآیندها و ماموران پلیس ۳ رکن اصلی هوشمندسازی در پلیس است. وی افزود:

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش پارسینه؛ سردار احمدرضا رادان؛ فرمانده کل انتظامی در آیین رونمایی از طرح‌های فاوایی، نوآورانه و هوشمند نوین فراجا اظهار کرد: وقتی صحبت از پلیس هوشمند می‌شود در ابعاد ۳ گانه باید موضوع هوشمندسازی پیگیری شود. سامانه‌ها، فرآیندها و ماموران پلیس ۳ رکن اصلی هوشمندسازی در پلیس است.

وی افزود: باید سامانه‌ها، فرآیند و مامور هوشمند هم در کنار هم قرار بگیرد تا بتوانیم از یک خدمت هوشمند به درستی استفاده کنیم.

رادان گفت: اگر میخواهیم بر اساس سند معماری پلیس آینده حرکت کنیم باید بر اساس هوشمندی جلو برویم.

فرمانده کل انتظامی بیان کرد: ۲۰ طرح جدید در حوزه های ماموریتی انتظامی و خدمات به مردم را بهره برداری کردیم. آن چیزی که مسلم است این است که با استفاده از این طرح ها سطح تماس مردم با پلیس اندک می‌شود.

وی ادامه داد: سرعت در خدمات مهم‌ترین فایده این طرح ها است به عنوان مثال در بحث کروکی‌ها مردم دیگر نیازمند کروکی‌های کاغذی نیستند و به صورت آنلاین کروکی برای آنها ارسال می‌شود.

رادان تصریح کرد: مردم برای دریافت خدمات نوین پلیس باید اپلیکیشن “پلیس من” را نصب کنند؛ مردم باید بتوانند خدمات را از خانه به خانه دریافت کنند.

رئیس پلیس کشور گفت: مسیر هوشمندی پلیس در جمهوری اسلامی با خیلی از کشورهای دیگر قابل قیاس نیست البته ما به دنبال استفاده از تجربیات دیگر کشورها در زمینه هوشمندسازی هستیم.

رادان خاطرنشان کرد: از امروز کار واگذاری نزدیک به ۱۸ هزار دوربین البسه به ماموران پلیس اضافه می شود. هدف گذاری پلیس رسیدن به ۱۰۰ هزار دوربین البسه است.

فرمانده کل انتظامی گفت: از ۱۰۰ هزار خانه سازمانی تعداد ۳۰ هزار عدد آن ساخته شده است و ۳۰ هزار دیگر را قرارداد بسته ایم. همچنین ۳ روز مرخصی تشویقی بعد از هفته فراجا اعطا می‌شود.


منبع:


تسنیم

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn