تاریخ انتشار : سه شنبه 17 مهر 1403 - 19:08
14 بازدید
کد خبر : 342103

مجازات عجیب نگهداری گربه برای زوج اصفهانی

مجازات عجیب نگهداری گربه برای زوج اصفهانی

 احکام عجیب یک زن و شوهر فعال گردشگری قطعی شده و دیوان عالی کشور هم اعاده دادرسی را به دلیل «دفاعیات ماهیتی» رد کرده است. یک زن و شوهر فعال گردشگری ساکن روستای مصر از توابع شهرستان خور و بیابانک استان اصفهان پس از فراز و فرودهای قابل تامل و به واسطه اتهاماتی چون نگهداری

 احکام عجیب یک زن و شوهر فعال گردشگری قطعی شده و دیوان عالی کشور هم اعاده دادرسی را به دلیل «دفاعیات ماهیتی» رد کرده است.

یک زن و شوهر فعال گردشگری ساکن روستای مصر از توابع شهرستان خور و بیابانک استان اصفهان پس از فراز و فرودهای قابل تامل و به واسطه اتهاماتی چون نگهداری گربه، آن هم پس از بحث با ماموران نیروی انتظامی و درخواست کارت و مجوز ورود از آنان و همچنین تظلم‌خواهی از عملکرد آنان نزد مقام قضایی، به ترتیب با یک و ۲ سال حبس قطعی مواجه بوده و در آستانه ورود به زندان هستند.

 وکیل پرونده می‌گوید: نیلوفر غزاله در حال حاضر با یکسال حبس قطعی، به عنوان مجازات اشد مواجه است و محمدعلی مقیمی هم باید ۲ سال حبس قطعی به عنوان مجازات اشد را تحمل کند. مطالبه ما از مقامات قضائی به ویژه ریاست قوه قضائیه، احقاق حق موکلان است. همانطور که گفته شد این پرونده نقاط عجیب بسیار دارد و به همین دلیل هم خواستار ورود رئیس قوه قضائیه به موضوع و جلوگیری از تضییع حقوق شهروندان هستیم.

روزنامه شرق

+

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn