تاریخ انتشار : چهارشنبه 18 مهر 1403 - 12:31
7 بازدید
کد خبر : 342870

۵۲ سوله مدیریت بحران آزاد شد

۵۲ سوله مدیریت بحران آزاد شد

آفتاب نو: رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران درباره اخرین وضعیت آزادسازی سوله‌های مدیریت بحران شهر تهران که تا سال گذشته برای فعالیت‌های دیگری مورد استفاده قرار می‌گرفت، گفت: پایگاه‌های بحران در وضعیت ایده آلی نیستند اما نسبت به سال گذشته در شرایط بهتری قرار دارند. علی نصیری با اشاره به آزاد سازی

آفتاب نو: رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران درباره اخرین وضعیت آزادسازی سوله‌های مدیریت بحران شهر تهران که تا سال گذشته برای فعالیت‌های دیگری مورد استفاده قرار می‌گرفت، گفت: پایگاه‌های بحران در وضعیت ایده آلی نیستند اما نسبت به سال گذشته در شرایط بهتری قرار دارند.

علی نصیری با اشاره به آزاد سازی ۵۴ سوله بحران تا امروز، اضاافه کرد : امروز تنها ۲ سوله بحران هنوز به طور کامل در اختیار این سازمان قرار نگرفته که یکی مربوط به فرهنگسرای اشراق و در اختیار سازمان فرهنگی و هنری است و دیگری مربوط به موزه دفاع مقدس است .

به گفته او، از سال گذشته ۵۲ سوله بحران که در کنترل سازمان ورزش بود طبق مصوبه شورای شهر به سازمان بازگشته و در حال حاضر مدیریت تمامی ۱۰۷ سوله‌ بحران در اختیار سازمان است.

نصیری با اشاره به روند تجهیز این سوله‌ها گفت: اورهال و بازسازی این سوله‌ها به رغم محدودیت‌های بودجه و اعتبار به سرعت در حال انجام است.

منبع خبر: همشـهری

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn