تاریخ انتشار : چهارشنبه 18 مهر 1403 - 13:08
21 بازدید
کد خبر : 342906

تلاش آب و فاضلاب برای حل مشکل بوی بد خروجی شهر اردبیل

تلاش آب و فاضلاب برای حل مشکل بوی بد خروجی شهر اردبیل

تعداد بازدید : ۰   به گزارش جام جم آنلاین،انتشار بوی بد ناشی از نشتی فاضلاب در خروجی شهر اردبیل به‌طرف آستارا چندین ماه است که شدت گرفته است و سرریزشدن آب و فاضلاب حتی گریبان‌گیر کشاورزان و زارعان منطقه شده است.   پیش‌تر و طی سال‌های قبل سرریزشدن فاضلاب در کنار پل شهید سلیمانی

تعداد بازدید : ۰

 

به گزارش جام جم آنلاین،انتشار بوی بد ناشی از نشتی فاضلاب در خروجی شهر اردبیل به‌طرف آستارا چندین ماه است که شدت گرفته است و سرریزشدن آب و فاضلاب حتی گریبان‌گیر کشاورزان و زارعان منطقه شده است.

 

پیش‌تر و طی سال‌های قبل سرریزشدن فاضلاب در کنار پل شهید سلیمانی اردبیل در بارندگی اتفاق می‌افتاد؛ اما در این روزهای کم‌بارش علت سرریزشدن آب در خروجی شهر اردبیل را مدیرعامل آب و فاضلاب استان اردبیل در شکستگی لوله‌های انتقال فاضلاب این منطقه عنوان کرده است.

خیرجو گفت: شکستگی لوله فاضلاب زمینه انتقال بخشی از فاضلاب به اراضی منطقه و ایجاد بوی تعفن را در ورودی شهر زمینه‌ساز شده است.

معاون انسانی اداره کل حفاظت محیط‌زیست استان اردبیل نیز گفت: شرکت آب و فاضلاب نشتی فاضلاب در کنار پل سلیمانی در خروجی شهر اردبیل را انحراف داده و جریان از نهر کناری وارد تصفیه‌خانه فاضلاب شهری اردبیل می‌شود.

طبق اعلام این مسئول الزاماً این خط فاضلاب باید تغییر و خط دیگری انتقال یابد که امیدواریم با بهره‌برداری از این خط جدید طی دو ماه آینده مشکل سرریزشدن فاضلاب در خروجی اردبیل در کنارگذر پل شهید سلیمانی رفع شود.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn