تاریخ انتشار : چهارشنبه 18 مهر 1403 - 15:40
34 بازدید
کد خبر : 343058

تبحر گاریدو در روانشناسی بازیکنان پرسپولیس

تبحر گاریدو در روانشناسی بازیکنان پرسپولیس

به گزارش آفتاب نو، کارلوس گاریدو پیش از ترک ایران مصاحبه ای انجام داد و در این مصاحبه روحیه بازیکنانش را به شدت بالا برد. او در این مصاحبه ضمن تمجید از مهرداد محمدی و تاکید بر این که او از یحیی عطیه الله بیشتر به کار پرسپولیس آمده از کنعانی زادگان و امید عالیشاه

به گزارش آفتاب نو، کارلوس گاریدو پیش از ترک ایران مصاحبه ای انجام داد و در این مصاحبه روحیه بازیکنانش را به شدت بالا برد. او در این مصاحبه ضمن تمجید از مهرداد محمدی و تاکید بر این که او از یحیی عطیه الله بیشتر به کار پرسپولیس آمده از کنعانی زادگان و امید عالیشاه نیز به شدت حمایت کرد. او ضمن تمجید از کنعانی زادگان تاکید داشت این مدافع در حال حاضر بهترین مدافع ایران است و مدعی شد کنعانی می تواند بهترین مدافع میانی آسیا شود.

گاریدو در ادامه ادعای جالبی را مطرح کرد و تاکید کرد امید عالیشاه از نظر فنی بهتر از عمر عبدالرحمن است. گاریدو تاکید داشت که عالیشاه برای پرسپولیس یک فرمانده کامل است و در پست شماره ۱۰ بهترین است. هر چند با توجه به شرایط سنی اش نمی توان توقع داشت در هر بازی برای تیم بازی کند، اما هرزمان که در ترکیب باشد بهترین نمایش خود را ارائه خواهد داد. او در مورد اورونوف و پاس ندادن او هم به جای این که علیه شاگردش موضع گیری کند مدعی شد وظایف هر بازیکن متفاوت است و از اورونوف که خوب پا به توپ حرکت می کند و قدرت دریبلینگ بالایی دارد نباید  توقع داشت که در هر شرایطی پاس بدهد.

گاریدو در این مصاحبه در مورد بقیه شاگردانش نیز صحبت کرد با همان روش همیشگی اش تلاش کرد شاگردانش را از نظر روانی در موقعیت بهتری قرار دهد. به هرحال گاریدو نشان داده یک مربی – روانشناس خبره است و به روح و روانی شاگردانش اهمیت زیادی می دهد.

در تایید این مطلب همین کافی است که هر مربی دیگری بود شاید غیبت اورونوف را در بازی بزرگ با استقلال به یک فاجعه تبدیل کرده و با اشاره به این موضوع راه را برای ناکامی احتمالی خود باز می کرد اما گاریدو نه تنها چنین نکرد بلکه مدعی شد غیبت اورونوف مشکلی برای پرسپولیس ایجاد نمی کند چرا که او ۲۰ اورونوف دارد. ادعایی که باعث شد تا تمام بازیکنان پرسپولیس در اردوی شب قبل از دربی به تمجید از صحبت های سرمربی شان پرداخته و از نظر روحی شارژ شوند.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn