تاریخ انتشار : چهارشنبه 18 مهر 1403 - 16:38
15 بازدید
کد خبر : 343110

شرایط سخت این ستاره محبوب در پرسپولیس / گاریدو او را تبعید می کند؟

شرایط سخت این ستاره محبوب در پرسپولیس / گاریدو او را تبعید می کند؟

بازدید:۳  صد آنلاین | عیسی آل کثیر مهاجم پرسپولیس در این فصل هنوز موفق به گلزنی نشده است. به گزارش صد آنلاین، یکی از پست‌هایی که پرسپولیس ترافیک زیادی در آن دارد، خط حمله است. پرسپولیس علی علیپور، لوکاس ژوائو، عیسی آل کثیر و ابوالفضل بابایی جوان را در اختیار دارد و با توجه به اینکه

شرایط سخت این ستاره محبوب در پرسپولیس / گاریدو او را تبعید می کند؟

بازدید:۳

 صد آنلاین | عیسی آل کثیر مهاجم پرسپولیس در این فصل هنوز موفق به گلزنی نشده است.

به گزارش صد آنلاین، یکی از پست‌هایی که پرسپولیس ترافیک زیادی در آن دارد، خط حمله است. پرسپولیس علی علیپور، لوکاس ژوائو، عیسی آل کثیر و ابوالفضل بابایی جوان را در اختیار دارد و با توجه به اینکه این تیم معمولا فقط با یک مهاجم نوک به میدان می‌رود، فرصت کمی در اختیار بعضی از این نفرات قرار می‌گیرد.


عیسی آل کثیر یکی از بازیکنانی بود که در چند بازی اخیر خیلی فرصت بازی کردن پیدا نکرد. عیسی این فصل کاملا از شرایط ایده آل به دور است و نشانی از آن مهاجم زهردار فصل قبل ندارد. عیسی که در حضور علیپور و ژوائو و با توجه به نوع بازی پرسپولیس نیمکت نشین است، در دقایقی که فرصت بازی کردن پیدا می‌کند، کاملا بی دقت و بدون تمرکز است و فرصت‌های زیادی را در چند بازی از دست داده است.

همین موضوع باعث شد تا انتقادات از این بازیکن زیاد شود و با توجه به اینکه گاریدو حتی نام او را در بازی مقابل چادرملو در لیست قرار نداد، به نظر می‌رسد سرمربی اسپانیایی هم خیلی از عملکرد او راضی نیست. عیسی در این فصل هنوز موفق به گلزنی نشده و دقایق بازی او هم در ۶ بازی پرسپولیس در لیگ برتر نشان می‌دهد او افت کرده است. عیسی در بازی اول مقابل ذوب آهن فیکس بود و ۸۷ دقیقه بازی کرد.

در بازی دوم مقابل تراکتور هم آل کثیر به صورت ثابت در ترکیب قرار گرفت و ۶۳ دقیقه بازی کرد. از دیدار سوم مقابل فولاد نیمکت نشینی‌های او شروع شد ولی به عنوان بازیکن تعویضی ۱۰ دقیقه فرصت بازی به‌دست آورد. مهاجم جنوبی قرمزها در دیدار مقابل آلومینیوم تنها ۸ دقیقه بازی کرد و در دربی هم کلا روی نیمکت بود. در آخرین بازی پرسپولیس هم مقابل چادرملو ، گاریدو عیسی را از لیست خط زد تا روند نزولی این بازیکن تکمیل شود. آل کثیر که سابقه گلزنی در بازی‌های بزرگ از جمله دربی را هم دارد، با این شرایط کار سختی برای بازی کردن در پرسپولیس دارد و به نظر می‌رسد فرصت کمی هم برای بازی کردن به‌دست خواهد آورد. 

خبر ورزشی

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn