تاریخ انتشار : چهارشنبه 18 مهر 1403 - 16:39
22 بازدید
کد خبر : 343111

پیشروی نظامیان اسرائیلی به سمت لبونه و میس الجبل درهم شکست – آفتاب نو | اخبار ورزشی

پیشروی نظامیان اسرائیلی به سمت لبونه و میس الجبل درهم شکست – آفتاب نو |  اخبار ورزشی

به گزارش آفتاب نو، خبرنگار المیادین از هدف قرار گرفتن مرکز تجمع نظامیان اسرائیلی در جنوب شهرک مارون الراس به دست رزمندگان حزب الله لبنان خبر داد. حزب الله در چند بیانیه از درهم کوبیدن نظامیان رژیم صهیونیستی خبر داد. در بیانیه نخست حزب الله آمده است: در راستای حمایت از ملت استوار فلسطین و

به گزارش آفتاب نو، خبرنگار المیادین از هدف قرار گرفتن مرکز تجمع نظامیان اسرائیلی در جنوب شهرک مارون الراس به دست رزمندگان حزب الله لبنان خبر داد.

حزب الله در چند بیانیه از درهم کوبیدن نظامیان رژیم صهیونیستی خبر داد.

در بیانیه نخست حزب الله آمده است: در راستای حمایت از ملت استوار فلسطین و یاری مقاومت شجاع و شریف آن و در دفاع از لبنان و مردم آن، رزمندگان مقاومت اسلامی ظهر امروز چهارشنبه نهم اکتبر ۲۰۲۴ نظامیان اسرائیلی که در حال حرکت به سمت منطقه لبونه بودند با موشک هدایت شونده هدف قرار داده و شماری از آنها را کشته و برخی دیگر را زخمی کردند.

حزب الله لبنان در بیانیه دیگری اعلام کرد: در راستای حمایت از ملت استوار فلسطین و یاری مقاومت شجاع و شریف آن و در دفاع از لبنان و مردم آن، رزمندگان مقاومت اسلامی ظهر امروز چهارشنبه نهم اکتبر ۲۰۲۴ نظامیان اسرائیلی که در حال حرکت به سمت منطقه میس الجبل و محیبیب بودند را موشکباران کردند.

حزب الله لبنان همچنین از هدف قرار دادن نظامیان صهیونیست در ساعت یک و نیم بعد از ظهر امروز با موشک و توپخانه خبر داد و اعلام کرد که درگیری ها همچنان ادامه دارد.

منبع:+

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn