تاریخ انتشار : چهارشنبه 18 مهر 1403 - 16:58
20 بازدید
کد خبر : 343125

پرسپولیس با سهرابیان مذاکره نکرد

پرسپولیس با سهرابیان مذاکره نکرد

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش آفتاب نو، در همان ساعاتی که جدایی آرمین سهرابیان از باشگاه استقلال قطعی شد و این مدافع در پیامی اینستاگرامی جدایی اش از جمع آبی پوشان را رسمیت بخشید خبرهایی در فصای مجازی مطرح شد مبنی بر این که باشگاه پرسپولیس تمایل خود را برای جذب این بازیکن نشان

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش آفتاب نو، در همان ساعاتی که جدایی آرمین سهرابیان از باشگاه استقلال قطعی شد و این مدافع در پیامی اینستاگرامی جدایی اش از جمع آبی پوشان را رسمیت بخشید خبرهایی در فصای مجازی مطرح شد مبنی بر این که باشگاه پرسپولیس تمایل خود را برای جذب این بازیکن نشان داده و در تماسی با سهرابیان خواهان به خدمت گرفتن او شده است.

این در حالی است که باشگاه پرسپولیس هیچ تماسی با سهرابیان و مدیر برنامه های او برقرار نکرده و هیچ تمایلی به جذب این بازیکن نداشته است. به هرحال پرسپولیس در خط دفاعی و به ویژه در پست دفاع میانی مهره های خوبی داشته و در این پست نیازی به بازیکن ندارد. محمدحسین کنعانی زادگان، گئورگی گولسیانی، مرتضی پورعلی گنجی و فرشاد فرجی چهار بازیکنی هستند که توانایی بازی در پست دفاع میانی را داشته و توانایی های خود را در این پست نیز نشان داده اند.

به تمام این ها باید اضافه کرد پرسپولیس تنها یک جای خالی در لیست دارد که طبق تاکید گاریدو بهتر است این جای خالی به یک بازیکن در پست وینگر یا مهاجم تخصص پیدا کند.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn