تاریخ انتشار : چهارشنبه 18 مهر 1403 - 22:40
11 بازدید
کد خبر : 343428

ترمینال قدیمی شهر تهران جابه‌جا می‌شود

ترمینال قدیمی شهر تهران جابه‌جا می‌شود

مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهرانبا بیان اینکه طرح تحولی پهنه جنوبی در حال تهیه است و تا سه ماه آینده تکمیل می‌شود گفت: یکی از پیشنهادات طرح تحولی پهنه جنوبی تهران جا به جایی ترمینال جنوب است.   سید مهدی هدایت مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران در جمع خبرنگاران ضمن اشاره به اینکه محله نفرآباد

مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهرانبا بیان اینکه طرح تحولی پهنه جنوبی در حال تهیه است و تا سه ماه آینده تکمیل می‌شود گفت: یکی از پیشنهادات طرح تحولی پهنه جنوبی تهران جا به جایی ترمینال جنوب است.

 

سید مهدی هدایت مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران در جمع خبرنگاران ضمن اشاره به اینکه محله نفرآباد یکی از محلات تاریخی تهران است که با سه مشکل مواجه بود گفت: به علت مشکلات محله افراد محلی از منطقه خارج شده بودند و اتباع به این محله آمده بودند.

 

وی با بیان اینکه اقدام اول طرح بازآفرینی برای این محله بود که این اقدام سه ضلع مردم، شهرداری و دولت دارد تصریح کرد: باید سه ضلع همزمان کار خود را انجام دهند.

 

هدایت با بیان اینکه محدوده بازآفرینی نفرآباد الگوی بازآفرینی شده است، زیرا سه ضلع همزمان کار خود را انجام می‌دهند گفت: اکنون پروژه‌های خدماتی در این منطقه در حال انجام است و پروژه‌های مسکونی هم در حال ساخت است و قرار است به افراد محلی تحویل داده شود.

 

این مقام مسئول یادآور شد: در تهران ۴ هزار و ۲۷۷ هکتار محدوده بافت فرسوده وجود داشت که با اعمال مشوق‌های شهرسازی حدود ۵ هزار هکتار بافت‌های ناکارآمد شهری به این میزان اضافه شده است و طرح‌های بازآفرینی شهری در این محدوده‌ها اجرا می‌شود.

 

مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران با بیان اینکه طرح تحولی پهنه جنوبی در حال تهیه است و تا سه ماه آینده تکمیل می‌شود گفت: یکی از پیشنهادات طرح تحولی پهنه جنوبی تهران جا به جایی ترمینال جنوب است.

 

وی گفت: برای محدوده‌های عارضه دار شهر تهران طرح تهیه شده و با رویکرد بازآفرینی شهری اقداماتی انجام شده است و موانع شهرسازی در این محلات بر طرف شده است.

+

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn