تاریخ انتشار : پنجشنبه 19 مهر 1403 - 12:40
25 بازدید
کد خبر : 344021

من غیرقانونی در ایران زندگی می‌کردم/ مظلومی گفت از استقلال برو، تو را نمی‌خواهم!

من غیرقانونی در ایران زندگی می‌کردم/ مظلومی گفت از استقلال برو، تو را نمی‌خواهم!

جامعه ورزشی آفتاب نو: استقلال تابستان سال ۱۳۹۱ ملی‌پوش کویتی به نام ولید علی را جذب کرد تا برای نخستین بار یک بازیکن از این کشور به لیگ برتر ایران بیاید اما حضور او بسیار کوتاه‌مدت بود و ترجیح داد خیلی زود به کشورش برگردد. ولید علی طی مصاحبه‌ای با تلویزیون کویت که ترجمه آن

جامعه ورزشی آفتاب نو:

استقلال تابستان سال ۱۳۹۱ ملی‌پوش کویتی به نام ولید علی را جذب کرد تا برای نخستین بار یک بازیکن از این کشور به لیگ برتر ایران بیاید اما حضور او بسیار کوتاه‌مدت بود و ترجیح داد خیلی زود به کشورش برگردد.

ولید علی طی مصاحبه‌ای با تلویزیون کویت که ترجمه آن نوزدهم مهر سال ۹۰ در آفتاب نو منتشر شد، به شدت از وضعیت خود در استقلال انتقاد کرد. با هم خلاصه حرف‌های او را می‌خوانیم:

  • مدتی پس از حضورم در تهران به دنبال مطالبات خودم رفتم و از مدیران استقلال خواستم ۲۰ درصد از مبلغ ثبت‌شده در قراردادم را به من پرداخت کنند اما نه‌تنها چنین کاری را نکردند بلکه دو ماه حقوقم را نیز ندادند. آقای فتح‌الله‌زاده مدیرعامل باشگاه فقط وعده می‌داد اما عملا هیچ اقدامی را از او شاهد نبودم.
  • باشگاه استقلال به وعده‌های خود در مورد من عمل نکرد. آن‌ها قرار بود برایم اتومبیل شخصی تهیه کنند و یک تاکسی هر روز مرا سر تمرین ببرد و به منزل برگرداند اما هیچ‌کدام محقق نشد. حتی برای بازگشت به کویت با پول خودم بلیت هواپیما تهیه کردم.
  • همه این موارد را تحمل کردم اما این‌که دو ماه در تهران بدون مجوز اقامت رسمی زندگی کنی اصلا قابل تحمل نبود و نگران‌کننده بود به همین خاطر مجبور شدم قراردادم را فسخ کنم و به کویت برگردم.
  • وقتی می‌خواستم به کویت برگردم، پلیس فرودگاه ۳ ساعت من را بازداشت کرد چون از نظر آن‌ها اقامتم در ایران غیرقانونی بود. در این مورد با باشگاه تماس گرفتم اما مسئولان استقلال وقتی قضیه را فهمیدند، دیگر حاضر نشدند به تلفنم جواب بدهند!
  • پرویز مظلومی بعد از مسابقه تیم ملی کویت با کره جنوبی صراحتا گفت دیگر به من احتیاج ندارد و باید استقلال را ترک کنم. این اتفاق در حالی رخ داد که مظلومی دلیل قانع‌کننده‌ای برای اخراجم ارائه نکرد.

نکته این‌که علی فتح‌الله‌زاده مدیرعامل وقت باشگاه استقلال برای پاسخ به ادعای ولیدعلی در همان روز مصاحبه کرد و گفت: اگر استقلال برای این بازیکن اقامت نگرفته بود، او اصلا نمی‌توانست برای آبی‌ها بازی کند. فتح‌الله‌زاده تاکید کرد ولیدعلی به خاطر مشکلات خانوادگی از ایران رفت و حتی یک‌بار بدون اطلاع باشگاه استقلال ایران را ترک کرد به همین دلیل هم از او شکایت خواهد کرد. البته در نهایت داستان حل و فصل شد و ولید علی هم دیگر به استقلال برنگشت.

آفتاب نو‌گردی| ولید علی: من غیرقانونی در ایران زندگی می‌کردم/ مظلومی گفت از استقلال برو، تو را نمی‌خواهم!

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn