تاریخ انتشار : پنجشنبه 19 مهر 1403 - 14:32
10 بازدید
کد خبر : 344122

میزبانی مراکش و چین در جهانی رده های پایه و جام جهانی کاراته

میزبانی مراکش و چین در جهانی رده های پایه و جام جهانی کاراته

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کاراته، کنگره فدراسیون جهانی کاراته در حاشیه مسابقات جهانی رده‌های پایه با حضور ۸۵ فدراسیون ملی از ۱۵ قاره در شهر ونیز ایتالیا برگزار شد. در این کنگره در خصوص بودجه صحبت و صورت‌های مالی فدراسیون جهانی ارائه و به

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کاراته، کنگره فدراسیون جهانی کاراته در حاشیه مسابقات جهانی رده‌های پایه با حضور ۸۵ فدراسیون ملی از ۱۵ قاره در شهر ونیز ایتالیا برگزار شد.

در این کنگره در خصوص بودجه صحبت و صورت‌های مالی فدراسیون جهانی ارائه و به تصویب اعضا رسید. همچنین عضویت فدراسیون کاراته مکزیک به صورت دائمی در این کنگره پذیرفته و در مورد میزبانی‌های آینده تصمیم‌گیری شد.

در ادامه در خصوص رکورد شرکت در مسابقات جهانی رده‌های پایه ایتالیا، جام جهانی کاراته در پامپلونا اسپانیا، کمپ آموزشی جوانان در پورک کرواسی و مسابقات مقدماتی قهرمانی انفرادی بزرگسالان جهان در پاریس ۲۰۲۵؛ بحث و گفت‌وگو شد.
 
وضعیت کاراته در بازی‌های المپیک جوانان داکار در سال ۲۰۲۶ نیز مورد بررسی قرار گرفت و همچنین اعلام شد فدراسیون جهانی کاراته به دنبال گنجاندن این رشته در رویدادهای المپیک آینده و به ویژه در بازی‌های المپیک ۲۰۳۲ بریزبن است.
 
کنگره پیشنهاد کمیته اجرایی را برای تعیین شهرهای میزبان برای رویدادهای ۲۰۲۶ را تصویب کرد و رباط مراکش میزبان مسابقات جهانی نوجوانان، جوانان و زیر ۲۱ سال و هانگژو چین میزبان جام جهانی کاراته در سال ۲۰۲۶ خواهند بود.

/

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn