تاریخ انتشار : پنجشنبه 19 مهر 1403 - 15:00
10 بازدید
کد خبر : 344154

شهادت سیدحسن نصرالله همه را به مقاومت و ایستادگی فرامی‌خواند

شهادت سیدحسن نصرالله همه را به مقاومت و ایستادگی فرامی‌خواند

سرپرست واحد بین‌المللی زابل: سعید مقدم‌بقا گفت: شهادت رهبر بزرگ جبهه مقاومت، مصمم‌تر از همیشه، ما را به ادامه راه مقاومت و ایستادگی در برابر دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی فرامی‌خواند. به گزارش خبرنگار آنا از زابل، دانشجویان، کارکنان و اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین المللی زابل در محکومیت جنایات رژیم صهیونسیتی در لبنان

سرپرست واحد بین‌المللی زابل:

سعید مقدم‌بقا گفت: شهادت رهبر بزرگ جبهه مقاومت، مصمم‌تر از همیشه، ما را به ادامه راه مقاومت و ایستادگی در برابر دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی فرامی‌خواند.

به گزارش خبرنگار آنا از زابل، دانشجویان، کارکنان و اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین المللی زابل در محکومیت جنایات رژیم صهیونسیتی در لبنان و شهادت سید مقاومت سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان در جلوی دانشکده ادبیات و علوم انسانی این واحد دانشگاهی تجمع کردند.

سرپرست واحد بین‌المللی زابل در این تجمع سرپرست واحد زابل، شهادت سید حسن نصرالله را تسلیت گفت و بیان کرد: این اقدام تروریستی دل‌های تمامی آزادگان جهان را به درد آورد.

سعید مقدم بقا، این ضایعه بزرگ را برای حزب‌الله لبنان و محور مقاومت و برای همه مستضعفان و آزادی‌خواهان جهان، ضایعه‌ای جبران‌ناپذیر دانست و گفت: سید حسن نصرالله، نماد مقاومت و ایستادگی در برابر ظلم و استکبار بود.

وی بیان کرد: سید مقاومت و دبیر کل حزب‌الله لبنان، با درایت و شجاعت مثال‌زدنی، حزب‌الله را به یکی از قدرتمندترین گروه‌های مقاومت در منطقه تبدیل کرد و نقش مهمی در حمایت از مظلومان فلسطین ایفا کرد.

مقدم بقا عنوان کرد: شهادت این رهبر بزرگ جبهه مقاومت، مصمم‌تر از همیشه، ما را به ادامه راه مقاومت و ایستادگی در برابر دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی فرا می‌خواند.

عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: ما دانشگاهیان تکلیف خود می‌دانیم که با تاسی از سیره عملی این شهید بزرگوار، در راه احیای اسلام ناب محمدی (ص) و برپایی حکومت جهانی مهدوی تلاش کنیم.

به گزارش آنا، دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین المللی زابل با شعار‌های مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا و‌ای رهبر آزاده آماده ایم آماده، خشم و انزجار خود از اقدامات بی شرمانه رژیم صهیونسیتی ابراز داشتند، و در پایان مراسم بیانیه این دانشگاه در محکومیت شهادت سید مقاومت، سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان و جمعی از سرداران جبهه مقاومت قرائت شد.

منبع:+

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn