تاریخ انتشار : پنجشنبه 19 مهر 1403 - 16:35
14 بازدید
کد خبر : 344249

جنایت وحشتاک اسرائیل؛ حمله نیروهای حافظ صلح سازمان ملل

جنایت وحشتاک اسرائیل؛ حمله نیروهای حافظ صلح سازمان ملل

جامعه ورزشی آفتاب نو: یک منبع آگاه در نیرو‌های حافظ صلح سازمان ملل مستقر در لبنان (یونیفل) تأیید کرد که نظامیان اسرائیلی به‌سوی سه مقر این نیرو‌ها در جنوب لبنان آتش گشوده‌اند. وی تصریح کرد که در این حمله، دو نیروی یونیفل در یکی از مقر‌ها دچار جراحت شده‌اند. به گزارش پارسینه به نقل از

جامعه ورزشی آفتاب نو:




جنایت وحشتاک اسرائیل؛ حمله نیروهای حافظ صلح سازمان ملل

یک منبع آگاه در نیرو‌های حافظ صلح سازمان ملل مستقر در لبنان (یونیفل) تأیید کرد که نظامیان اسرائیلی به‌سوی سه مقر این نیرو‌ها در جنوب لبنان آتش گشوده‌اند. وی تصریح کرد که در این حمله، دو نیروی یونیفل در یکی از مقر‌ها دچار جراحت شده‌اند.

به گزارش پارسینه به نقل از فارس، یک منبع آگاه در سازمان ملل، امروز پنجشنبه از حمله نظامیان اسرائیلی به مقرهای نیروهای یونیفل در جنوب لبنان خبر داد.

یک منبع آگاه در نیروهای حافظ صلح سازمان ملل مستقر در لبنان (یونیفل) در گفت‌وگو با شبکه الجزیره تأیید کرد که نظامیان اسرائیلی به‌سوی سه مقر این نیروها در جنوب لبنان آتش گشوده‌اند. وی تصریح کرد که در این حمله، دو نیروی یونیفل در یکی از مقرها دچار جراحت شده‌اند. 

چند روز پیش نیز رسانه‌ها گزارش داده بودند که ارتش رژیم صهیونیستی از نیروهای یونیفل در جنوب لبنان به‌عنوان سپر انسانی استفاده می‌کند. شبکه المیادین به نقل از یک منبع آگاه در مقاومت گزارش داد که رزمندگان لبنانی یکشنبه گذشته، از رصد تحرکات غیرعادی نیروهای دشمن اسرائیلی در پشت مقر نظامی نیروهای یونیفل در منطقه مرزی مارون الرأس در جنوب لبنان خبر دادند. به همین دلیل نیز اتاق عملیات مقاومت اسلامی از مجاهدان خواست در راستای حفظ جان نیروهای بین‌المللی درنگ کنند و با تحرکات دشمن برخوردی نداشته باشند. 

یونیفل نیز روز یکشنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد؛ از فعالیت‌های اخیر اسرائیل در نزدیکی مواضع این نیروها در داخل لبنان به‌شدت نگران است. پس از آن بود که وزارت خارجه آمریکا در روز دوشنبه ادعا کرد که واشنگتن نمی‌خواهد نیروهای حافظ صلح سازمان ملل در لبنان توسط طرف‌های درگیر در جنگ، مورد حمله قرار گیرند.

 


+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn