تاریخ انتشار : پنجشنبه 19 مهر 1403 - 17:20
18 بازدید
کد خبر : 344285

باقری: امیدوارم اتفاقات خوبی برای پرسپولیس رقم بخورد

باقری: امیدوارم اتفاقات خوبی برای پرسپولیس رقم بخورد

جامعه ورزشی آفتاب نو: مربی پرسپولیس گفت: زمانی که در پرسپولیس بودم تمام تلاشم را برای موفقیت تیم انجام دادم و امیدوارم در ادامه اتفاقات خوبی رقم بخورد. به گزارش آفتاب نو،کریم باقری در خصوص بازگشتش به پرسپولیس اظهار کرد: از آقای درویش تشکر می‌کنم. او به من اعلام کرد که دوست دارد من کنار

جامعه ورزشی آفتاب نو:

مربی پرسپولیس گفت: زمانی که در پرسپولیس بودم تمام تلاشم را برای موفقیت تیم انجام دادم و امیدوارم در ادامه اتفاقات خوبی رقم بخورد.

به گزارش آفتاب نو،کریم باقری در خصوص بازگشتش به پرسپولیس اظهار کرد: از آقای درویش تشکر می‌کنم. او به من اعلام کرد که دوست دارد من کنار تیم باشم. در صحبت‌هایمان به او گفتم که به پرسپولیس علاقه دارم و همیشه با این تیم بودم. من در گذشته تمام تلاشم را کردم که کارهای خود را به درستی انجام دهم و زمانی هم که نبودم همیشه در کنار پرسپولیسی‌ها بودم. خیلی خوشحالم که این اتفاق افتاد و پس از وقفه یک ساله دوباره به این تیم برگشتم. امیدوارم بتوانیم اتفاقات خوبی را رقم بزنیم. 

او در خصوص عملکرد گاریدو در تیم پرسپولیس هم گفت: من منتظر بازگشت سرمربی تیم به ایران هستم و پس از حضور او در تهران با او جلسه برگزار می‌کنم تا با هم صحبت کنیم. با برخی بازیکنان ارتباط داشتم و امیدوارم اتفاقات خوبی رقم بخورد. لیگ هر سال سخت‌تر می‌شود و تمام بازیکنان باید تلاش خود را برای موفقیت پرسپولیس انجام دهند.

منبع خبر: ایسـنا

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn