تاریخ انتشار : پنجشنبه 19 مهر 1403 - 17:33
15 بازدید
کد خبر : 344295

ورود به بازار ارز، قمار کردن است!

ورود به بازار ارز، قمار کردن است!

بازدید:۱۱۰ صد آنلاین |رئیس اتاق بازرگانی مشترک ایران و عراق، یحیی آل‌اسحاق، هشدار داد که فعالان اقتصادی نباید تحت تأثیر جوهای کاذب ایجاد شده توسط سوداگران قرار گیرند. او تأکید کرد که نوسانات شدید اخیر بازار ارز و افزایش قیمت دلار به کانال ۶۳ و ۶۴ هزار تومان، نشان‌دهنده یک فضای غیرواقعی است که ورود

رئیس اتاق بازرگانی ایران و عراق: ورود به بازار ارز، قمار کردن است!

بازدید:۱۱۰

صد آنلاین |رئیس اتاق بازرگانی مشترک ایران و عراق، یحیی آل‌اسحاق، هشدار داد که فعالان اقتصادی نباید تحت تأثیر جوهای کاذب ایجاد شده توسط سوداگران قرار گیرند. او تأکید کرد که نوسانات شدید اخیر بازار ارز و افزایش قیمت دلار به کانال ۶۳ و ۶۴ هزار تومان، نشان‌دهنده یک فضای غیرواقعی است که ورود به آن به نوعی قمار محسوب می‌شود.

به گزارش صد آنلاین، آل‌اسحاق اعلام کرد که قیمت تعادلی دلار باید در بازه ۵۰ تا ۶۰ هزار تومان باشد و با کاهش هیجانات بازار، این قیمت‌ها دوباره محقق خواهد شد. وی اشاره کرد که گروه‌هایی وجود دارند که با ایجاد جو روانی و تقاضاهای کاذب، انتظارات را به نفع خود تغییر می‌دهند.

 

 

 

او همچنین به تأثیرات شرایط سیاسی و منطقه‌ای بر بازار ارز اشاره کرد و گفت که افرادی که در این بازار قمار می‌کنند، باید عواقب تصمیمات خود را بپذیرند. رئیس اتاق بازرگانی ایران و عراق پیش‌بینی کرد که نرخ دلار تا پایان سال در دامنه ۵۰ تا ۶۰ هزار تومان باقی خواهد ماند و این قیمت، نقطه تعادلی بازار آزاد ارز است.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn