تاریخ انتشار : پنجشنبه 19 مهر 1403 - 17:48
6 بازدید
کد خبر : 344309

۱۰۰۰ روز مدیریت در پرسپولیس

۱۰۰۰ روز مدیریت در پرسپولیس

جامعه ورزشی آفتاب نو: ۱۰۰۰ روز از مدیریت رضا درویش در باشگاه پرسپولیس گذشت؛ روزهایی پر از اتفاقات تلخ و شیرین. به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، ۲۲ دی ماه ۱۴۰۰ بود که رضا درویش به عنوان مدیرعامل پرسپولیس انتخاب شد. آن هم در شرایطی که فضای هواداری در آن مقطع چندان به این انتخاب

جامعه ورزشی آفتاب نو:

۱۰۰۰ روز از مدیریت رضا درویش در باشگاه پرسپولیس گذشت؛ روزهایی پر از اتفاقات تلخ و شیرین.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، ۲۲ دی ماه ۱۴۰۰ بود که رضا درویش به عنوان مدیرعامل پرسپولیس انتخاب شد. آن هم در شرایطی که فضای هواداری در آن مقطع چندان به این انتخاب روی خوش نشان نداد.
از همان روزی که درویش حکم مدیرعاملی را گرفت با مشکلات عدیده ای دست به گریبان شد.
از دریافتی های کم بازیکنان و استعفای مربیان تیم تا بدهی های خارجی و شرایط سخت مجموعه برای رسیدن به جایگاه مناسب مدیریتی. تمام مشکلات دست به دست هم داد تا در آن مقطع کمتر کسی شانسی برای حیات مدیریتی رضا درویش قائل شود. اما درویش که از سکوهای هواداری پرسپولیس به صندلی مدیریت رسیده بود، مقابل هیچکدام از مشکلات، ناملایمات، نامرادی‌های افراد داخلی و خارجی تهدیدها و هشتگ‌های فراوان شانه خالی نکرد و رفته رفته جای پای خود را به عنوان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس محکم کرد.
او در تمام هزار روز گذشته تلاش کرد تا باشگاهی درخور نام بزرگ پرسپولیس و هواداران میلیونی اش بسازد و در این مدت اقدامات موثری را نیز انجام داد.
موفقیت‌های پیاپی تیم پرسپولیس، حضور مقتدرانه در نقل و انتقالات چند سال اخیر، شرایط فوق العاده و بی‌سابقه آکادمی پرسپولیس، وضعیت مطلوب تلویزیون و رسانه‌های باشگاه، رسیدن به نظم مالی پایدار باشگاه با توجه به قراردادهای مناسب اسپانسری، پرداخت به موقع حق و حقوق بازیکنان و کادر فنی و سرپرستی، کوتاه کردن دست واسطه ها و افرادی که تحت هر شرایطی باید از باشگاه منفعتی به دست می‌آوردند، بها ندادن به تهدیدها و دشمنی های افراد شناخته شده و دیگر موارد ساختاری و مدیریتی باعث شده تا رضا درویش در این مدت موفق شود شرایط باشگاه پرسپولیس را به شرایط پایداری برساند که البته هنوز با شرایط ایده آل مدنظر او فاصله زیادی دارد. بی‌تردید در این مسیر کم و کاستی گ‌ها و نقاط ضعفی هم وجود داشته که با درس گرفتن از آنها و کسب تجربه از نواقص قبلی، مدیریت باشگاه در پی رفع آنها و کم کردن دغدغه خانواده بزرگ باشگاه بزرگ پرسپولیس خواهد بود.
باشگاه پرسپولیس امیدوار است خانواده بزرگ پرسپولیس از مجموعه تیم و باشگاه گرفته تا پیشکسوتان گران قدر و هواداران بزرگ پرسپولیس به عنوان صاحبان اصلی این نام بزرگ و جاویدان در کنار هم همچنان متحد و یکدل به کارزار مشکلات و فضای کینه و دشمنی که هر روز علیه این باشگاه بزرگ پررنگ تر می‌شود، رفته و همچون همیشه سربلند و پرافتخار همچنان بر بام فوتبال ایران آقایی کند.

منبع: +

آخرین اخبار باشگاه پرسپولیس را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn