تاریخ انتشار : پنجشنبه 19 مهر 1403 - 18:39
26 بازدید
کد خبر : 344350

ازبکستان صفر – صفر ایران؛ پایان نیمه اول

ازبکستان صفر – صفر ایران؛ پایان نیمه اول

جامعه ورزشی آفتاب نو: تیم ملی فوتبال ایران در سومین دیدار خود در مرحله نهایی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ از ساعت ۱۷:۳۰ در ورزشگاه بنیادکار تاشکند به مصاف ازبکستان رفته است. به گزارش آفتاب نو،در ادامه رقابت‌های مرحله نهایی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ امروز (پنجشنبه) دیدارهای مهمی در قاره آسیا برگزار می‌شود که در مهمترین

جامعه ورزشی آفتاب نو:

تیم ملی فوتبال ایران در سومین دیدار خود در مرحله نهایی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ از ساعت ۱۷:۳۰ در ورزشگاه بنیادکار تاشکند به مصاف ازبکستان رفته است.

به گزارش آفتاب نو،در ادامه رقابت‌های مرحله نهایی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ امروز (پنجشنبه) دیدارهای مهمی در قاره آسیا برگزار می‌شود که در مهمترین دیدار، تیم ملی فوتبال ایران از ساعت ۱۷:۳۰ در تاشکند به مصاف ازبکستان رفته است. هر دو تیم پیش از این دیدار دو پیروزی داشته‌اند و برتری هر یک در بازی امروز حکم به صدرنشینی برنده در گروه خواهد داد.

ازبکستان صفر – صفر ایران/ پایان نیمه اول

گل:

کارت زرد: فرخ سیفی‌اف در دقیقه ۲۹ از ازبکستان.

کارت قرمز:

ترکیب ازبکستان: اوتکیر یوسوپوف، خسن‌الدین علی‌کولوف، عبدالقدیر خوسانوف، رستم‌جان آشورماتوف، فرخ سیفی‌اف، شیرزود نصرالله‌اف، اوتابک شوکوروف، عادل‌جان خامروبکوف، جلال‌الدین ماشاریپوف، عباس‌بک فیض‌الله‌اف و الدور شومورودوف.

ترکیب ایران: علیرضا بیرانوند، شجاع خلیل‌زاده، علی نعمتی، صالح حردانی، میلاد محمدی، سعید عزت‌اللهی، سامان قدوس، علیرضا جهانبخش، محمد محبی، مهدی طارمی و سردار آزمون.

موقعیت‌های حساس:

۱۰ دقیقه ابتدایی این دیدار با طراحی حملاتی از سوی قرمزپوشان ایران همراه بود اما انسجام خط دفاعی ازبکستان اجازه نداد ایران فرصت گل خوبی به دست بیاورد. با این حال روی یک حرکت در دقیقه ۹ ماشاریپوف بعد از برخورد با شجاع خلیل‌زاده درون محوطه جریمه ایران نقش بر زمین شد و اعتقاد به پنالتی داشت اما  داور این صحنه را پنالتی تشخیص نداد.

در ۱۰ دقیقه دوم بازی، باز هم این ایران بود که عملکرد بهتری به نمایش گذاشت و سعی داشت با طراحی حملاتی دروازه ازبکستان را با خطر روبه‌رو کند اما در ایجاد موقعیت گل موفق نبود.

در دقیقه ۲۸، روی حرکتی که  ماشاریپوف از سمت چپ انجام داد و ارسال این بازیکن ازبکستان درون محوطه جریمه ایران نقش بر زمین شد و باز هم داور اعتقادی به خطا نداشت.

منبع خبر: ایسـنا

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn