تاریخ انتشار : پنجشنبه 19 مهر 1403 - 22:01
16 بازدید
کد خبر : 344518

سال فروپاشی – صدای بورس

سال فروپاشی – صدای بورس

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش صدای بورس، نشریه «اکونومیست» در ویژه‌نامه‌ای به بررسی بحران خاورمیانه پرداخته و نوشته است: از زمان حمله حماس به اسراییل در ۷ اکتبر ۲۰۲۳ خشونت‌ها در حال گسترش بوده است. حال یک سال پس از آن واقعه، ایران و اسرائیل در آستانه جنگی تمام عیار قرار دارند. حمله به

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش صدای بورس، نشریه «اکونومیست» در ویژه‌نامه‌ای به بررسی بحران خاورمیانه پرداخته و نوشته است: از زمان حمله حماس به اسراییل در ۷ اکتبر ۲۰۲۳ خشونت‌ها در حال گسترش بوده است.

حال یک سال پس از آن واقعه، ایران و اسرائیل در آستانه جنگی تمام عیار قرار دارند. حمله به حزب‌الله و ترور رهبران آن موجب شد تا ایران در روز اول اکتبر اسرائیل را موشک‌باران کند. ممکن است اسرائیل به این حملات واکنش نشان دهد و تأسیسات صنعتی، نظامی یا هسته‌ای ایران را هدف قرار دهد. ممکن است اسرائیل یا آمریکا تصور کنند که استفاده از زور علیه ایران قانونی یا عاقلانه است، اما این تفکر که یک حمله قاطعانه به ایران می‌تواند خاورمیانه را متحول کند، خوش خیالی است.

در بلندمدت اگر رژیم صهیونیستی به دنبال حفظ امنیت خود است، باید به سرکوب فلسطینیان پایان دهد. در واقع ادامه روند فعلی غیرممکن است. بحران خاورمیانه همه بازارها را تحت تاثیر قرار داده است.

سال فروپاشی

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn