تاریخ انتشار : پنجشنبه 19 مهر 1403 - 22:06
12 بازدید
کد خبر : 344522

آخرین خبر از وضعیت سلامتی «رضا آشفته» به روایت سخنگوی دولت /جامعه هنر و رسانه مورد حمایت دولت هستند

آخرین خبر از وضعیت سلامتی «رضا آشفته» به روایت سخنگوی دولت /جامعه هنر و رسانه مورد حمایت دولت هستند

فاطمه مهاجرانی، سخنگوی دولت که عصر پنج شنبه در مراسم بدرقه مسعود پزشکیان، رئیس جمهور به ترکمنستان شرکت کرده بود در گفتگو با خبرگزاری خبرآنلاین، درباره وضعیت سلامت رضا آشفته، روزنامه نگار فرهنگی و هنری کشورمان گفت: طبق گفت‌وگویی که با جناب آقای صالحی وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی صورت گرفت ایشان گزارش دادند

فاطمه مهاجرانی، سخنگوی دولت که عصر پنج شنبه در مراسم بدرقه مسعود پزشکیان، رئیس جمهور به ترکمنستان شرکت کرده بود در گفتگو با خبرگزاری خبرآنلاین، درباره وضعیت سلامت رضا آشفته، روزنامه نگار فرهنگی و هنری کشورمان گفت: طبق گفت‌وگویی که با جناب آقای صالحی وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی صورت گرفت ایشان گزارش دادند که رئیس مرکز روابط عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی  ومدیرعامل صندوق هنر روز چهارشنبه با ایشان و همسرشان دیدار کرده و پیگیری های لازم را دراین زمینه به عمل آورده‌اند.

به گفته مهاجرانی، وزیرارشاد با دکتر ظفرقندی (وزیر بهداشت و درمان ) رایزنی‌هایی را برای تسهیل عمل پیوند کلیه ایشان انجام داده‌اند.

سخنگوی دولت با بیان این که جامعه فرهنگ و هنر و رسانه همواره مورد توجه و حمایت دولت هستند، برای رضا آشفته آرزوی سلامتی کرده و گفت: امیدواریم که هرچه زودتر ایشان به آغوش خانواده و جامعه فرهنگ و هنر بازگردد.

گفتنی است که، رضا آشفته متولد سال ۱۳۵۰ بوده و روزنامه‌نگار و منتقد ادبی و هنری است. او  در دهه ۷۰ به کار روزنامه‌نگاری مشغول شده و از سال ۱۳۷۴ به عنوان یک روزنامه‌نگار و منتقد در عرصه تئاتر و سینما در نشریات و روزنامه‌های مختلف فعالیت می‌کند. وی در پی تشدید بیماری‌اش که به دلیل عوارض ناشی از جراحی قبلی، بیماری دیابت و کلیه بوده مدتی است در بیمارستان بستری شده است.

۲۷۲۱۵

منبع:+

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn