تاریخ انتشار : پنجشنبه 19 مهر 1403 - 22:41
12 بازدید
کد خبر : 344550

یورگن کلوپ در ردبول؛ توافقی که از سپتامبر ۲۰۲۲ پنهان مانده بود!

یورگن کلوپ در ردبول؛ توافقی که از سپتامبر ۲۰۲۲ پنهان مانده بود!

بازدید:۳ خلاصه خبر: صد آنلاین | یورگن کلوپ از سال ۲۰۲۲ با ردبول قراردادی پنهانی امضا کرده بود که حالا افشا شده است. به گزارش صد آنلاین،یورگن کلوپ، مربی برجسته فوتبال جهان که در طول ۹ سال حضور در لیورپول موفق به کسب قهرمانی‌های متعدد در لیگ برتر و لیگ قهرمانان اروپا شد، در تصمیمی غیرمنتظره

یورگن کلوپ در ردبول؛ توافقی که از سپتامبر ۲۰۲۲ پنهان مانده بود!

بازدید:۳

خلاصه خبر: صد آنلاین | یورگن کلوپ از سال ۲۰۲۲ با ردبول قراردادی پنهانی امضا کرده بود که حالا افشا شده است.

به گزارش صد آنلاین،یورگن کلوپ، مربی برجسته فوتبال جهان که در طول ۹ سال حضور در لیورپول موفق به کسب قهرمانی‌های متعدد در لیگ برتر و لیگ قهرمانان اروپا شد، در تصمیمی غیرمنتظره از دنیای مربی‌گری کنار رفت. اما آنچه که به‌تازگی افشا شده است، این است که کلوپ از مدت‌ها پیش با شرکت ردبول قرارداد مخفیانه‌ای امضا کرده بود که بسیاری از فوتبال‌دوستان را شوکه کرده است.

 

بر اساس گزارشی که توسط روزنامه “Münchner Merkur/tz” منتشر شده، دیتریش ماتشیتز، رئیس فقید ردبول، در سپتامبر ۲۰۲۲ موفق به جلب توافق یورگن کلوپ برای پست جدیدی در شرکت ردبول شده بود. این پست که از ژانویه ۲۰۲۵ به اجرا در می‌آید، کلوپ را به عنوان “مدیر جهانی فوتبال” به میدان می‌آورد، نقشی که او قرار است در آن به جای مربی‌گری، تصمیمات کلیدی در زمینه فوتبال جهانی بگیرد.

 

در حالی که کلوپ هنوز در آن زمان مربی لیورپول بود و هیچ نشانه‌ای از خداحافظی او دیده نمی‌شد، این توافق مخفیانه به طور کامل دور از چشم رسانه‌ها و علاقه‌مندان باقی مانده بود. حتی بعد از اعلام کناره‌گیری کلوپ از مربی‌گری در ژانویه ۲۰۲۴، هیچ‌کس تصور نمی‌کرد که او از مدت‌ها پیش برنامه‌ای برای بازگشت به دنیای فوتبال، آن هم در قالب یک مدیر اجرایی، داشته باشد.

 

پشت پرده قرارداد مخفیانه کلوپ و ردبول

 

به گفته منابع نزدیک به این موضوع، توافق بین کلوپ و ردبول یک قرارداد بسیار پیچیده و مهم بوده که نشان‌دهنده اعتماد کامل ماتشیتز به این مربی موفق است. هلموت مارکو، مشاور موتوراسپرت در ردبول و از همکاران آینده کلوپ، درباره این موضوع گفته است: «این باورنکردنی است که چگونه چنین توافق بزرگی می‌تواند برای مدت طولانی مخفی بماند.»

 

لغو پیشنهادات مربی‌گری توسط کلوپ

 

کلوپ در تابستان ۲۰۲۴ پیشنهادات مختلفی از باشگاه‌های بزرگ فوتبال اروپا دریافت کرد، اما تمامی این پیشنهادات را رد کرد. این در حالی است که به نظر می‌رسید او به دلیل خستگی و نیاز به استراحت قصد دارد به مدت نامعلومی از فوتبال فاصله بگیرد. اما اکنون با افشای این قرارداد مشخص می‌شود که کلوپ از ژانویه ۲۰۲۵ به عنوان مدیر جهانی فوتبال ردبول فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

 

آینده یورگن کلوپ در ردبول

 

پست جدید کلوپ به عنوان مدیر جهانی فوتبال یک نقش کاملاً جدید و متفاوت از مربی‌گری خواهد بود. او قرار است در این پست با تیم‌های فوتبال ردبول در سطح جهانی همکاری کند و به توسعه و مدیریت پروژه‌های فوتبال در این شرکت بپردازد. این حرکت استراتژیک، می‌تواند تأثیرات چشمگیری بر فوتبال اروپا و جهان داشته باشد.

 

واکنش‌ها به قرارداد افشاشده

 

با انتشار این خبر، واکنش‌های متعددی از سوی طرفداران لیورپول و اهالی فوتبال به گوش می‌رسد. برخی از طرفداران کلوپ همچنان از تصمیم او برای ترک لیورپول شوکه‌اند و حالا افشای این قرارداد پنهانی موجب افزایش سوالات درباره انگیزه‌های واقعی کلوپ برای ترک لیورپول شده است. مشاور سابق کلوپ در این باره گفته است که این ادعاها “بیهوده” هستند و هیچ مبنای واقعی ندارند، اما گزارش‌های اخیر این موضوع را تایید کرده‌اند.

 

در نهایت، کلوپ با توافقی که در سپتامبر ۲۰۲۲ انجام داده، آماده است تا از ژانویه ۲۰۲۵ در پست جدید خود به عنوان مدیر جهانی فوتبال در ردبول فعالیت کند. به نظر می‌رسد که آینده‌ای جذاب و متفاوت در انتظار این مربی برجسته خواهد بود.

 

نظر شما درباره این خبر چیست؟ تحلیل‌های خود را با ما در صد آنلاین به اشتراک بگذارید

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn