تاریخ انتشار : جمعه 20 مهر 1403 - 3:19
11 بازدید
کد خبر : 344756

اتهام قتل عمد برای متهمان پرونده مشروبات تقلبی

اتهام قتل عمد برای متهمان پرونده مشروبات تقلبی

رئیس کل دادگستری مازندران از دستگیری پنج متهم در پرونده مشروبات الکلی و انتقال چهار نفر از متهمان به اتهام قتل عمد به زندان خبر داد. رئیس کل دادگستری مازندران از دستگیری پنج متهم در پرونده مشروبات الکلی و انتقال چهار نفر از متهمان به اتهام قتل عمد به زندان خبر داد.  عباس پوریانی گفت:

رئیس کل دادگستری مازندران از دستگیری پنج متهم در پرونده مشروبات الکلی و انتقال چهار نفر از متهمان به اتهام قتل عمد به زندان خبر داد.

اتهام قتل عمد برای متهمان پرونده مشروبات تقلبیاتهام قتل عمد برای متهمان پرونده مشروبات تقلبی

رئیس کل دادگستری مازندران از دستگیری پنج متهم در پرونده مشروبات الکلی و انتقال چهار نفر از متهمان به اتهام قتل عمد به زندان خبر داد.

 عباس پوریانی گفت: در مجموع پنج متهم در پرونده مشروبات الکلی در استان دستگیر شدند که چهار نفر به اتهام قتل عمد روانه زندان شده و یک نفر با قرار وثیقه آزاد است. برای متهمین در شعب دادسرای حوزه‌های قضایی چالوس، آمل و کلاردشت، به اتهام قتل عمدی از طریق فروش مشروبات الکلی پرونده قضایی تشکیل شده و با توجه به فوت ۲۱ نفر و همچنین وخامت حال و بستری بودن بسیاری از افراد مراجعه کننده به بیمارستان‌های استان در بخش مراقبت‌های ویژه و نابینا شدن چند تن دیگر، پرونده در حال پیگیری دقیق و سیر مراحل قانونی است.

بازداشت ۱۳ متهم در همدان

دادستان عمومی و انقلاب همدان نیز از دستگیری ۱۳ نفر از متهمان پرونده مسمومیت ناشی از مشروبات الکلی دست‌ساز و آلوده به متانول در استان خبر داد.

عباس نجفی گفت: به دلیل آلوده بودن این مشروبات به متانول، ۹۶ نفر در همدان دچار مسمومیت شده‌اند و متأسفانه تاکنون ۱۱ نفر به دلیل استفاده از این مشروبات آلوده جان خود را از دست داده‌اند. دستورات لازم مبنی بر رسیدگی فوری به این پرونده و مجازات عاملان و شناسایی و دستگیری متهمان اصلی و سایر عوامل و توزیع کنندگان به مراجع ذی‌صلاح صادر شده است.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn