تاریخ انتشار : جمعه 20 مهر 1403 - 11:02
49 بازدید
کد خبر : 345039

اتفاق ویژه در تمرینات استقلال/ واکنش بختیاری‌زاده به انتقادات پیشکسوتان

اتفاق ویژه در تمرینات استقلال/ واکنش بختیاری‌زاده به انتقادات پیشکسوتان

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش آفتاب نو، با مروری بر صحبت‌های کارشناسان فوتبالی در رابطه با وضعیت نتایج استقلال در هفته‌های ابتدایی لیگ برتر به یک نکته مشترک دست می‌یابیم. پیشکسوتان تیم استقلال در نقد عملکرد استقلال که تاکنون ظرف شش دیدار تنها موفق به کسب ۸ امتیاز شده‌اند به این نکته مشترک پی

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش آفتاب نو، با مروری بر صحبت‌های کارشناسان فوتبالی در رابطه با وضعیت نتایج استقلال در هفته‌های ابتدایی لیگ برتر به یک نکته مشترک دست می‌یابیم.

پیشکسوتان تیم استقلال در نقد عملکرد استقلال که تاکنون ظرف شش دیدار تنها موفق به کسب ۸ امتیاز شده‌اند به این نکته مشترک پی می‌بریم که اوضاع بازیکنان تیم استقلال به لحاظ بدنی رو به راه نیست.

بازیکنان استقلال که طی ماه‌های گذشته نتوانستند بدنسازی مطلوبی را برای ورود به لیگ برتر پشت سر بگذارند حالا و در فرصت اندک به وجود آمده در حد فاصله فیفادی از هفته هفتم تا هشتم تحت تمرینات بدنسازی سنگین سهراب بختیاری قرار گرفته‌اند.

اتفاق ویژه در تمرینات استقلال/ واکنش بختیاری‌زاده به انتقادات پیشکسوتان

حالا سرمربی با تجربه استقلالی‌ها که سابقه حضور در جام جهانی ۲۰۰۶ آلمان و گلزنی در آن رقابت‌ها را نیز در کارنامه خود دارد با در نظر گرفتن این انتقادات و برای برطرف کردن این نقیصه، در دور جدید تمرینات این تیم برنامه ویژه پنج روزۀ بدنسازی نیمه سنگین پرفشاری را تا روز دوشنبه (۲۳ مهر ماه جاری) برای بازیکنان در نظر گرفته تا آنها را به لحاظ بدنی بالا بیاورد.

یادآور می‌شود؛ تیم استقلال روز جمعه بیست و هفتم مهرماه و از ساعت ۱۸:۳۰ باید در خانه میزبان تیم ذوب آهن باشد. ذوب آهن در حال حاضر با ۷ مسابقه و ۷ امتیاز در رده دهم قرار دارد و تا اینجا نتایج خوبی نگرفته است.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn