تاریخ انتشار : جمعه 20 مهر 1403 - 11:07
8 بازدید
کد خبر : 345045

عیادت نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی از مجروحین حوادث اخیر لبنان

عیادت نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی از مجروحین حوادث اخیر لبنان

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش خبرگزاری برنا از خراسان رضوی، آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی با حضور در یکی از بیمارستان های مشهد مقدس ضمن عیادت و دلجویی از مجروحین حوادث اخیر لبنان شهادت سید مقاومت «سید حسن نصرالله» را به رزمندگان جبهه مقابله با استکبار تبریک و تسلیت گفت.وی با بیان اینکه بنده به

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش خبرگزاری برنا از خراسان رضوی، آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی با حضور در یکی از بیمارستان های مشهد مقدس ضمن عیادت و دلجویی از مجروحین حوادث اخیر لبنان شهادت سید مقاومت «سید حسن نصرالله» را به رزمندگان جبهه مقابله با استکبار تبریک و تسلیت گفت.
وی با بیان اینکه بنده به جایگاه و مقام جانبازی شما غبطه می خورم، افزود: شما دلاوران همانند قمر بنی هاشم که در کربلا  از جان خود در مسیر حق و سربازی ولایت اسلام گذشت، به مقام رفیع جانبازی رسیدید، این افتخاری برای شماست که در این راه قدم برداشتید.
نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی ضمن آرزوی سلامتی برای جانبازان جبهه مقاومت، ادامه داد: بنده از طرف مقام معظم رهبری وظیفه دارم در خدمت شما باشم.
در این دیدار، رزمندگان مجروح حزب الله نیز ضمن ابراز خرسندی و قدردانی از مهمان نوازی ملت ایران و خدمات درمانی، گفتند: ما هر آنچه در توان و قدرت داشته باشیم در مسیر پیروزی حزب الله و اسلام هزینه خواهیم کرد و از این موضوع هیچ ترس و باکی نداریم. 
انتهای پیام/ 

 

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn