تاریخ انتشار : جمعه 20 مهر 1403 - 13:46
7 بازدید
کد خبر : 345183

محبوب کارکنان – صدای بورس

محبوب کارکنان – صدای بورس

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش صدای بورس، مجله «نیوزویک» در آخرین شماره خود با انتشار فهرست محبوب‌ترین شرکت‌های آمریکایی از نگاه کارکنان، به بررسی این موضوع پرداخته و نوشته است: در حالی که تعهد و حضور فعالانه کارکنان در سال ۲۰۲۴ اندکی افزایش داشته اما هنوز کارهای زیادی در این زمینه باید انجام شود.

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش صدای بورس، مجله «نیوزویک» در آخرین شماره خود با انتشار فهرست محبوب‌ترین شرکت‌های آمریکایی از نگاه کارکنان، به بررسی این موضوع پرداخته و نوشته است: در حالی که تعهد و حضور فعالانه کارکنان در سال ۲۰۲۴ اندکی افزایش داشته اما هنوز کارهای زیادی در این زمینه باید انجام شود.

برخی شرکت‌ها برای بهبود اوضاع، گوش شنوایی دارند. از انعطاف در برنامه‌های کاری تا فعالیت‌های جمعی، این شرکت‌ها فضایی خلق کرده‌اند تا کارکنان‌شان در مسیر رشد قرار گیرند. مجله «نیوزویک» بار دیگر در تحلیل داده‌های شاخص «عشق به محل کار» مشارکت کرده است.

این شاخص میزان همکاری کارکنان در زمینه مشارکت، نوآوری، اعتماد به رهبری، حس تعلق به محل کار و… اندازه‌گیری می‌کند. در رتبه‌بندی امسال، شرکت رستوران‌های زنجیره‌ای «فرست واچ» مقام اول را کسب کرده است. در این شرکت، فرهنگ مهربانی، سخت‌کوشی و کار گروهی نهادینه شده است. برنامه‌های جامع این شرکت برای نگهداری از کودکان و افراد سالمند موجب افزایش وفاداری کارکنان شده است.

محبوب کارکنان

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn