تاریخ انتشار : جمعه 20 مهر 1403 - 19:52
49 بازدید
کد خبر : 345469

مهاجم محبوب از لیست پرسپولیس خارج شد

مهاجم محبوب از لیست پرسپولیس خارج شد

کدخبر: ۱۲۴۱۳۵ ۲۰ مهر ۱۴۰۳ ۱۹:۴۰ فوتبال عیسی آل کثیر روزهای خوبی را در پرسپولیس تجربه نمی‌کند و حتی در آخرین بازی در لیست سرخ‌پوشان هم قرار نگرفت. عیسی آل کثیر مهاجمی بود که در ابتدای فصل گذشته با پیشنهاد مالی بهتر راهی سپاهان شد اما درنهایت نیمکت نشینی‌های فراوان و وضعیت این تیم با

عیسی آل کثیر روزهای خوبی را در پرسپولیس تجربه نمی‌کند و حتی در آخرین بازی در لیست سرخ‌پوشان هم قرار نگرفت.

مهاجم محبوب از لیست پرسپولیس خارج شد


عیسی آل کثیر مهاجمی بود که در ابتدای فصل گذشته با پیشنهاد مالی بهتر راهی سپاهان شد اما درنهایت نیمکت نشینی‌های فراوان و وضعیت این تیم با توجه به قوانین سقف هزینه باعث شد تا از جمع زردپوشان سپاهان جدا شده و بار دیگر به پرسپولیس برگردد.

او نیم فصل لیگ ۲۳ به پرسپولیس اوسمار بازگشت و موفق شد با گلزنی‌هایش به یکی از عوامل اصلی و موفقیت آمیز پرسپولیس در کسب عنوان قهرمانی تبدیل شود. عیسی در نیم فصل لیگ قبلی بازیکن ثابت ترکیب سرخ‌ها بود و گلهای موثری برای تیمش به ثمر رساند.

در لیگ ۲۴ اما ورق برگشت و آل کثیر با حضور مهاجمانی چون علی علیپور و لوکاس ژوائو هنوز نتوانسته جایگاه مناسبی در ترکیب اصلی برای خود دست و پا کند. او اگرچه در بازی اول مقابل ذوب آهن ۸۷ دقیقه در زمین حاضر بود اما عملکرد خوبی نداشت. او به همین دلیل جایگاه اصلی را در ترکیب ثابت از دست داد اما گاریدو باز هم فرصت زیادی به این مهاجم داد تا به عنوان بازیکن تعویضی خودش را در میدان ثابت کند. اما هرچه گذشت اتفاق خاصی رخ نداد و درنهایت نیز در یکی از بازی‌های پرسپولیس او به حدی عصبی شد و به اتفاقات داخل زمین واکنش نشان داد که گاریدو پس از مسابقه او را به سمت رختکن هدایت کرد. به هرحال عیسی در فصل‌های اخیر نشان داده از روحیه شکننده ای برخوردار بوده و شاید نیمکت نشینی را برنمی‌تابد. غافل از این که پیراهن چه تیم بزرگی را به تن دارد و …!

به هر روی مرور عملکرد آل کثیر نشان می‌دهد مدار موفقیت او در پرسپولیس کاملا رو به افول است و این مهاجم باتجربه برای بازگشت به روزهای خوب حضور همیشگی و فیکس در ترکیب اصلی باید تمریناتش را چند برابر کرده و تلاش بیشتری از خود نشان دهد. باید منتظر بود و دید درنهایت عیسی آل کثیر قادر به رقابت با علی علیپور و لوکاس ژوائو خواهد بود یا باز هم تصمیم میگیرد فوتبالش را در تیم دیگری دنبال کند.

 





منبع:+

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn