تاریخ انتشار : جمعه 20 مهر 1403 - 22:41
72 بازدید
کد خبر : 345588

چه کسانی به کریم باقری خوش‌آمد گفتند؟ چه کسانی نگفتند

چه کسانی به کریم باقری خوش‌آمد گفتند؟ چه کسانی نگفتند

به گزارش آفتاب نو، بازگشت کریم باقری به پرسپولیس یکی از مهم ترین اخبار چند روز گذشته بود. همان طور که پیش تر در آفتاب نو نوشتیم رضا درویش از دو ماه قبل تلاش زیادی برای بازگرداندن کریم باقری انجام داد و درنهایت مجوز بازگشت او به فوتبال و پرسپولیس را گرفت. این گونه شد

به گزارش آفتاب نو، بازگشت کریم باقری به پرسپولیس یکی از مهم ترین اخبار چند روز گذشته بود. همان طور که پیش تر در آفتاب نو نوشتیم رضا درویش از دو ماه قبل تلاش زیادی برای بازگرداندن کریم باقری انجام داد و درنهایت مجوز بازگشت او به فوتبال و پرسپولیس را گرفت. این گونه شد که باقری روز قبل در ساختمان باشگاه حاضر شد و قرارداد یک ساله ای را با باشگاه پرسپولیس امضا کرد.

اقدامی که به شدت از سوی هواداران پرسپولیس مورد استقبال قرار گرفت و آن‌ها را تا حد زیادی خوشحال کرد. در ادامه نیز برخی از بازیکنان پرسپولیس به باقری بابت بازگشت خوش آمد گفتند و البته برخی دیگر هنوز واکنشی به این موضوع مهم نداشته اند.

بلافاصله پس از ثبت قرارداد کریم باقری، کارلوس گاریدو سرمربی پرسپولیس نیز با انتشار یک استوری به او خوش آمد گفت تا مشخص شود درویش از قبل با او هماهنگی‌های لازم را برای بازگشت انجام داده است. امید عالیشاه به عنوان کاپیتان تیم، فرشاد احمدزاده، علی علیپور، حسین کنعانی، یاسین سلمانی و چند بازیکن دیگر نیز با انتشار استوری خوشحالی خود را از بابت بازگشت باقری نشان دادند. در این میان البته افشین پیروانی به عنوان سرپرست تیم و همین طور سیدجلال حسینی یکی دیگر از دستیاران گاریدو هنوز واکنشی به این خبر بزرگ و مهم نداشته اند و استوری برای هم بازی سابق شان در پرسپولیس و تیم ملی منتشر نکرده‌اند و همین موضوع در نوع خود تا حدی عجیب به نظر می‌رسد. از این رو باید دید طی چند ساعت آینده خوش آمدگویی از سوی جلال حسینی و افشین پیروانی و برخی دیگر از بازیکنان پرسپولیس بابت بازگشت آقا کریم انجام خواهد گرفت یا نه.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn