تاریخ انتشار : شنبه 21 مهر 1403 - 4:22
28 بازدید
کد خبر : 345774

به خاطر یک میلیون دلار از رئیس جمهور هزینه نمی‌کنیم

به خاطر یک میلیون دلار از رئیس جمهور هزینه نمی‌کنیم

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش پارسینه به نقل از طرفداری محمدرضا زنوزی، مالک باشگاه تراکتور ساعتی قبل یک مصاحبه مفصل انجام داد و راجع به برخی مسائل شفاف‌سازی کرد. محمدرضا زنوزی، مالک باشگاه تراکتور، در مصاحبه‌ای تند به انتقاد از دخالت سیاست در فوتبال و جوسازی علیه باشگاه خود پرداخت. وی با اشاره به

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش پارسینه به نقل از طرفداری محمدرضا زنوزی، مالک باشگاه تراکتور ساعتی قبل یک مصاحبه مفصل انجام داد و راجع به برخی مسائل شفاف‌سازی کرد.

محمدرضا زنوزی، مالک باشگاه تراکتور، در مصاحبه‌ای تند به انتقاد از دخالت سیاست در فوتبال و جوسازی علیه باشگاه خود پرداخت. وی با اشاره به پرونده علیرضا بیرانوند ، از وارد کردن نام رئیس جمهور و دیگر مقامات سیاسی به این موضوع انتقاد کرد و این کار را بی‌احترامی به جایگاه آنها دانست.

سطح خودمان را پایین نمی‌آوریم که به خاطر رای فوتبالی رئیس جمهور و دولتی‌ها را قاطی کنیم

مالک تراکتور خاطرنشان کرد: از سوی دیگر رئیس جمهور محترم را وارد این موضوعات می‌کنند. ما مثل شما نیستیم و طور دیگری به ایران عزیز و مردم نگاه می‌کنیم. سطح خودمان را پایین نمی‌آوریم تا به خاطر یک رأی فوتبالی، رئیس جمهور، وزیر و معاون رئیس جمهور را قاطی مسائل کنیم. شما اول باید امور مربوط به خودتان را اصلاح کنید.

به خاطر یک میلیون دلار از رئیس جمهور هزینه نمی‌کنیم

زنوزی افزود: ما به خاطر یک میلیون دلار از رئیس جمهور کشورمان هزینه نمی‌کنیم. یک میلیون دلار مگر چقدر پول است که به خاطر آن به رئیس جمهور ایران گفته بودید از اردوغان برای بخشش پول رضایت‌نامه «مهدی طارمی» درخواست کند. ما این چنین نیستیم.

وی افزود: اگر بیشتر از شما ایران را دوست نداشته باشیم، مطمئن باشید که کمتر دوست نداریم. چرا این کار را با ما انجام می‌دهید؟ چرا جوسازی کرده و پای رئیس جمهور و معاون آن را به این قضیه می‌کشید؟ وزرای زیادی قبلاً به طور علنی از شما حمایت می‌کردند، چرا در آن مقطع با افتخار و شجاعت می‌گفتید فلان وزیر هم اعلام کرد که طرفدار تیم ما است.

نمی‌توانید به پزشکیان وصله بچسبانید می‌گویید در رای بیرانوند دخالت کرده

مالک تراکتور اضافه کرد: شما تحمل آن را ندارید که یک رئیس جمهور از منطقه ما آمده و می‌دانید که در انقلاب و جبهه بوده و نمی‌توانید به او وصله بچسبانید. اکنون این انگ را می‌زنید که رئیس جمهور در پرونده بیرانوند دخالت کرده است. مثل شما نیستیم. چندین میلیون دلار هزینه کرده و پرونده‌های تراکتور را تسویه کردم؛ اما هیچ‌گاه از کسی چیزی نخواسته‌ام.

زنوزی ادامه داد: هیچ شخص سیاسی را وارد کار نکرده‌ام تا برای بخشش جریمه از کسی درخواستی داشته باشد. مگر ما گفته‌ایم چرا به خاطر یک میلیون دلار از رئیس جمهور هزینه کرده‌اید؟ مگر گفته‌ایم چرا چندین وزیر در گذشته برای انتخاب تیم قهرمان در کار فدراسیون فوتبال دخالت می‌کرد؟ نگاه کنید در دولت‌های قبلی وزرا و دیگر مسئولان چقدر از تیم‌های شما حمایت کرده‌اند. دیگر بس است.

عقده‌گشایی سیاسی می‌کنند، چرا در صدا و سیما اقوام ایرانی را از هم جدا می‌کنید؟

وی افزود: نمی‌خواهم اظهار نظرهای سیاسی داشته باشم، ولی روند کنونی نشان می‌دهد که عقده‌گشایی سیاسی می‌کنند. صدا و سیما متعلق به تمامی اقوام است. اقوام کنار هم جمع شده و ایران و ملت ایران را تشکیل داده‌اند. چرا می‌خواهید اقوام ایرانی را از هم جدا کنید؟ تجزیه طلب ما نیستیم. تجزیه طلب شما هستید که با این رفتار باعث می‌شوید یکسری افراد سوء استفاده کنند.

به کسی که در جنگ بوده انگ تجزیه‌طلبی می‌زنید؟

مالک باشگاه تراکتور گفت: ما در هواپیمایی آتا در سفر از مبدأ تبریز یا سفر به مقصد تبریز علاوه بر خوش‌آمدگویی به زبان انگلیسی و فارسی به زبان تُرکی هم به مسافران خوش‌آمد می‌گوییم، ولی یک نفر توئیت زده که «تجزیه طلبی از آتا شروع شده است.» چرا این انگ‌ها را زده و مردم را ناراضی می‌کنید؟ شما از قانون اساسی تخطی می‌کنید. به کسی که چهار سال در جبهه بود انگ تجزیه‌طلبی می‌زنید.زنوزی تصریح کرد: ترک‌ها و سایر اقوام همگی برای این کشور زحمت کشیده‌اند. تاریخ را بخوانید و ببینید چه اتفاقاتی رخ داده و چه کسانی این کشور را به چه نحوی سرپا نگه داشته‌اند. تمامی اقوام به ویژه همزبانان ما زحمت کشیده‌اند. مگر در هشت سال جنگ تحمیلی ما حضور نداشتیم؟ دکتر پزشکیان سال‌ها به عنوان رزمنده و پزشک در جبهه بود.


+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn