تاریخ انتشار : شنبه 21 مهر 1403 - 8:15
11 بازدید
کد خبر : 345889

امارات زمین دوم ماست ولی هیچ کجا ایران نمی‌شود/ داور تیم قلعه‌نویی را اذیت کرد/ VAR هم سلیقه‌ای است

امارات زمین دوم ماست ولی هیچ کجا ایران نمی‌شود/ داور تیم قلعه‌نویی را اذیت کرد/ VAR هم سلیقه‌ای است

به گزارش آفتاب نو، مهدی مناجاتی سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان و فوتبالیست سال‌های دور رده ملی ایران در گفت‌وگو با خبر ورزشی، درباره دیدار تیم ملی کشورمان مقابل ازبکستان در تاشکند اظهار داشت: بازی سنگین و سختی بود. من به امیر و پسرانش تبریک می‌گویم که توانستند ۱۰ نفره و در روزی که

به گزارش آفتاب نو، مهدی مناجاتی سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان و فوتبالیست سال‌های دور رده ملی ایران در گفت‌وگو با خبر ورزشی، درباره دیدار تیم ملی کشورمان مقابل ازبکستان در تاشکند اظهار داشت: بازی سنگین و سختی بود. من به امیر و پسرانش تبریک می‌گویم که توانستند ۱۰ نفره و در روزی که داور انصافاً در حق تیم ما ناداوری کرد یک امتیاز بزرگ از زمین ازبکستان بگیرند. ثابت شد که نباید منتظر داور ماند وباید خودمان هرطور شده برنده شویم. با این همه بازی در تاشکند اصلاً آسان نیست و این قول را می‌دهم که اگر بچه‌ها ۱۰ نفره نشده بودند ما سه امتیاز را می‌گرفتیم ولی همین هم کار بزرگی بود.

وی درخصوص برخی انتقادات وارد شده از سوی برخی کارشناسان به عملکرد تیم ملی افزود: الان وقت گله گذاری و ایراد گرفتن از تیم امیر نیست. ما بازی سنگینی با قطر داریم که آن هم در خانه خودمان نیست و باید در امارات به میدان برویم. پس نباید روی بچه‌ها فشار بگذاریم و انتقاد کنیم. انتقادها را بگذاریم برای بعد از بازی با قطر هرچند که من فکر می‌کنم انتقاد چندانی هم به تیم ملی وارد نیست.

امارات زمین دوم ماست ولی هیچ کجا ایران نمی‌شود/ داور تیم قلعه‌نویی را اذیت کرد/ VAR هم سلیقه‌ای است

مناجاتی ادامه داد: حضور تعدادی بازیکنان تازه وارد به جمع ملی پوشان هم اتفاق خوبی بود که نباید این‌ها را از نظر دور نگه داشت. بچه‌های تیم ملی کم کم در حال هماهنگ شدن با یکدیگر هستند و این می‌تواند نوید روزهای خوبی را برای آینده بدهد. امیر خیلی آرام در حال تغییر دادن نسل ملی فوتبال کشورمان است که باید به او تبریک گفت. ما باید او را کمک کنیم مطمئناً بازی‌های سختی در پیش داریم به ویژه همین مسابقه با قطر.

مناجاتی تاکید کرد: اصلاً به جایگاه قطر در گروهمان نباید نگاه کرد. قطعاً بازی مقابل قطر برای ما آسان نخواهد بود هرچند که ما بازیکنان بزرگی مانند ستاره این روزهای اینترمیلان را در جمع نفراتمان داریم و از سوی دیگر خیلی از همین بچه ها هم در امارات بازی می کنند و با حال و هوای بازی در دبی آشنایی کامل دارند. در حقیقت امارات زمین دوم ماست ولی هیچ کجا ایران نمی‌شود و این هم می تواند کمک کند تا هرچه بهتر روبروی تیم قطر به میدان برویم و امتیاز لازم را بگیریم.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn