تاریخ انتشار : شنبه 21 مهر 1403 - 9:52
8 بازدید
کد خبر : 345969

اتباع غیرمجاز باید از قم بروند

اتباع غیرمجاز باید از قم بروند

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش خبرگزاری برنا از قم، حجت الاسلام قاسم روان بخش در دیدار مردمی با اهالی جمکران ساماندهی ریزگرد‌ها را در دستور کار جدی مجلس دانست وگفت: از وزارت نفت قول ۱.۵همت اعتبار بابت ساماندهی ریز گرد‌ها در استان گرفته شده است. وی با اشاره به ضرورت ساماندهی و آبادانی محله جمکران تاکید

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، حجت الاسلام قاسم روان بخش در دیدار مردمی با اهالی جمکران ساماندهی ریزگرد‌ها را در دستور کار جدی مجلس دانست وگفت: از وزارت نفت قول ۱.۵همت اعتبار بابت ساماندهی ریز گرد‌ها در استان گرفته شده است.
 
وی با اشاره به ضرورت ساماندهی و آبادانی محله جمکران تاکید کرد و افزود: وضعیت کوچه‌ها و شوارع در شان این محله نیست شهرداری باید هرچه سریعتر برای رفع موانع اقدام کند.
 
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی ساماندهی فاضلاب شهری و اجرای طرح تفضیلی در محله جمکران را گام اول در اجرای ساماندهی این محله دانست.

حجت الاسلام قاسم روانبخش تامین دبیرستان و مراکز اموزشی را هم از دیگر خواسته‌های اهالی دانست وتهاتر زمین داخل بافت با زمین‌های ۵۶۰هکتاری و طرح امام حسن با هدف ساخت ۱۱۰مدرسه از سوی سپاه و اموزش و پرورش دو مسیر میان بر برای تهیه زمین و ساخت مدرسه در این محله را در راستای انجام آن بیان کرد.
 
نایب رئیس کمسیون داخلی مجلس شورای اسلامی با اشاره به ناترازی حضور اتباع در مناطقی از استان قم و کشورگفت:با ارائه طرح ساماندهی اتباع و تصویب در صحن به دنبال اخراج اتباعی هستیم که بدون مجوز در کشور هستند.
 
تامین نانوایی، فضای سبز، ساماندهی خیابان ظهور و تعیین تکلیف اسناد مالکیت با هماهنگی شهرداری و ثبت اسناد از دیگر خواسته‌های اهالی جمکران در دیدار با نمایند مجلس شورای اسلامی بود.

انتهای پیام

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn