تاریخ انتشار : شنبه 21 مهر 1403 - 10:56
12 بازدید
کد خبر : 346022

تیم ملی برابر قطر یک رکورد خاص را ثبت می کند؟

تیم ملی برابر قطر یک رکورد خاص را ثبت می کند؟

آفتاب نو: ایران بعد از جام ملت‌های آسیا آمار خوبی در خط دفاعی داشته است. تیم ملی فوتبال بعد از جام ملت‌های آسیا ۷ مسابقه انجام داد که این بازی‌ها به ترتیب مقابل ترکمنستان (۲)، هنگ‌کنگ، ازبکستان (۲)، قرقیزستان و امارات انجام شده است که در این مسابقات تیم ملی ایران فقط ۲ گل دریافت

آفتاب نو:

تیم ملی ؛ تیم ملی ایران به دنبال حفظ روند دفاعی فوق العاده این بار برابر قطر

ایران بعد از جام ملت‌های آسیا آمار خوبی در خط دفاعی داشته است.

تیم ملی فوتبال بعد از جام ملت‌های آسیا ۷ مسابقه انجام داد که این بازی‌ها به ترتیب مقابل ترکمنستان (۲)، هنگ‌کنگ، ازبکستان (۲)، قرقیزستان و امارات انجام شده است که در این مسابقات تیم ملی ایران فقط ۲ گل دریافت کرده است.

در این ۷ مسابقه شجاع خلیل‌زاده در ۶ مسابقه، حسین کنعانی ۴ بازی، امین حزباوی ۳ مسابقه و علی نعمتی یک بازی برای تیم ملی انجام دادند و مدافعان میانی تیم ملی را تشکیل دادند.

تیم ملی فوتبال ایران در بازی با هنگ‌کنگ که با پیروزی چهار بر دو ملی‌پوشان به پایان رسید دو گل دریافت کرد و این اولین و آخرین برای بود که ایران بعد از جام ملت‌های آسیا و دیدار با قطر دروازه‌اش باز شد.

ضعیف‌ترین عملکرد دفاعی ایران از زمان حضور امیر قلعه‌نویی در بازی مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا مقابل قطر بود که ایران سه بر دو شکست خورد و بعد از آن مقابل هنگ‌کنگ ۲ گل دریافت کرد، همچنین ایران در چهار بازی متوالی آخر مقابل ازبکستان، قرقیزستان، امارات و باز هم ازبکستان موفق شده است دروازه‌اش را بسته نگه دارد.

هرچند که آمار دفاعی تیم ملی فوق العاده به نظر می‌رسد، اما در جریان مسابقه گاها اشتباهات فردی و پوشش عمق دفاعی با مشکل روبرو است که در دیدار مقابل قطر باید این مشکل به حداقل برسد، حضور اکرم عفیف ستاره فرصت طلب و سریع تیم قطر می‌تواند جدی‌تری چالش تیم ملی در این مسابقه باشد.

شاگردان امیر قلعه‌نویی برای تداوم این رکورد خاص باید مقابل قطر دروازه خود را بسته نگه دارند، تیم ملی از زمان حضور قلعه‌نویی ۱۴ کلین‌شیت ثبت کردند و با عبور از قطر در بازی‌های آینده مقابل کره شمالی، قرقیزستان و امارات کار دشواری نخواهند داشت و می‌توانند با کلین‌شیت‌های متوالی سال ۱۴۰۳ را به پایان برسانند.

منبع: پارس فوتبال

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn