تاریخ انتشار : شنبه 21 مهر 1403 - 11:23
10 بازدید
کد خبر : 346048

تغییر دامنه نوسان به تنهایی کارساز نیست

تغییر دامنه نوسان به تنهایی کارساز نیست

جامعه ورزشی آفتاب نو: کارشناس بازار سرمایه به موضوع افزایش دامنه نوسان اشاره کرد و گفت: بازگشت دامنه نوسان به حالت قبلی به تنهایی کارساز نیست و در کنار آن باید اقدامات حمایتی و ورود نقدینگی از سوی صندوق توسعه و تثبیت به بازار انجام شود. برزو حق شناس در گفت و گو با «صدای

جامعه ورزشی آفتاب نو:

تغییر دامنه نوسان به تنهایی کارساز نیست

کارشناس بازار سرمایه به موضوع افزایش دامنه نوسان اشاره کرد و گفت: بازگشت دامنه نوسان به حالت قبلی به تنهایی کارساز نیست و در کنار آن باید اقدامات حمایتی و ورود نقدینگی از سوی صندوق توسعه و تثبیت به بازار انجام شود.

برزو حق شناس در گفت و گو با «صدای بورس» درباره بازگشت دامنه نوسان بورس به ۳ درصد گفت: ابزار محدود کردن دامنه نوسان در مواقع ترس و هیجان توسط نهادهای نظارتی در بورس های جهان اتفاق می افتد و میان بورس های جهانی رخدادی معمول محسوب می شود.

وی ادامه داد: این ابزار تنها برای یک تا دو روز کاربرد دارد و سبب دوری معامله گران از تصمیمات غیر منطقی در شرایط بحرانی می شود، مسئله دامنه نوسان باید حل می‌شد و طی روزهای گذشته باید افزایش پیدا می کرد اما به تنهایی نمی توان با این ابزار از ریزش بازار سهام جلوگیری کرد. چرا که بسیاری از معامله گران قصد فروش سهام خود را دارند و جلوگیری از بازگشایی دامنه سبب جلوگیری از نقد شوندگی و تحلیل پذیری بازار سرمایه می شود.

کارشناس بازار سرمایه گفت: در کنار این افزایش دامنه نوسان باید نهاد ناظر و صندوق توسعه و تثبیت از بازار حمایت کند و نقدینگی به بازار سهام تزریق شود تا وضعیت به حالت مثبت و صعودی باز گردد.

کد خبر ۵۰۵۷۳۴

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn