تاریخ انتشار : شنبه 21 مهر 1403 - 12:59
11 بازدید
کد خبر : 346138

حدادی تا هر زمانی بخواهد در کنار دوومیدانی هستم | اخبار ورزشی

حدادی تا هر زمانی بخواهد در کنار دوومیدانی هستم | اخبار ورزشی

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو،علی کفاشیان امروز شنبه ۲۱ مهر با حضور در فدراسیون دوومیدانی و در حاشیه رکوردگیری نونهالان و نوجوانان دختر و پسر کشور، درباره وضعیت دوومیدانی با حضور احسان حدادی، گفت: خیلی خوشحالم در منطقه‌ای که در دوران ما زمین خاکی بود الان یک ورزشگاه خوب ایجاد شده

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو،علی کفاشیان امروز شنبه ۲۱ مهر با حضور در فدراسیون دوومیدانی و در حاشیه رکوردگیری نونهالان و نوجوانان دختر و پسر کشور، درباره وضعیت دوومیدانی با حضور احسان حدادی، گفت: خیلی خوشحالم در منطقه‌ای که در دوران ما زمین خاکی بود الان یک ورزشگاه خوب ایجاد شده و دوومیدانی هم جایگاهی پیدا کرده است. این نکته خیلی ارزشمند است و باید از این مکان‌های ورزشی خوب زیاد داشته باشیم، چون رشته دوومیدانی نشان داده که علاقه‌مندان زیادی در کشور دارد.

رئیس پیشین فدراسیون فوتبال خاطر نشان کرد: خوشبختانه با حضور احسان حدادی در ریاست فدراسیون دوومیدانی حرکت‌هایی صورت گرفته که این حرکت‌ها باید با کمک همه کامل شود.

کفاشیان افزود: مسائل آموزشی، ساختاری و به‌کارگیری بهتر استعداد‌ها و جذب و پرورش این استعداد‌ها اقداماتی است که باید مورد توجه قرار بگیرد تا دوومیدانی ایران بتواند تا بازی‌های آسیایی آینده و المپیک بعدی صاحب مدال شود.

رئیس اسبق فدراسیون دوومیدانی گفت: حدادی تا هر زمانی بخواهد در کنار دوومیدانی هستم و کمک می‌کنم و تجربیات خود را به او منتقل خواهم کرد.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn