تاریخ انتشار : شنبه 21 مهر 1403 - 14:43
20 بازدید
کد خبر : 346242

گاریدو به دنبال جاسوس پرسپولیس

گاریدو به دنبال جاسوس پرسپولیس

خوان کارلوس گاریدو در تلاش است جاسوس پرسپولیس را پیدا کند تا اخبار ترکیب و جزئی‌ترین اتفاقات تمرین به دست رسانه‌ها نرسد. به گزارش ایرنا، خوان کارلوس گاریدو، سرمربی اسپانیایی پرسپولیس نتایج خوبی کسب کرده و توانسته تأثیر خود را روی سبک بازی این تیم بگذارد. تا جایی که خیلی از هواداران پرسپولیس از عملکرد

خوان کارلوس گاریدو در تلاش است جاسوس پرسپولیس را پیدا کند تا اخبار ترکیب و جزئی‌ترین اتفاقات تمرین به دست رسانه‌ها نرسد.

گاریدو به دنبال جاسوس پرسپولیس

به گزارش ایرنا، خوان کارلوس گاریدو، سرمربی اسپانیایی پرسپولیس نتایج خوبی کسب کرده و توانسته تأثیر خود را روی سبک بازی این تیم بگذارد. تا جایی که خیلی از هواداران پرسپولیس از عملکرد او رضایت دارند و معتقدند می‌تواند این تیم را در لیگ ایران و همچنین لیگ نخبگان آسیا به موفقیت برساند.

 

با این حال طی هفته‌ها و ماه‌های اخیر اتفاقاتی رخ داده که چندان به مذاق گاریدو خوش نیامده. یک نمونه از این اتفاقات، رسانه‌ای شدن ترکیب پرسپولیس است. ارنج اصلی پرسپولیس خیلی زود وارد رسانه‌ها می‌شود و مربی اسپانیایی نیز از این موضوع گلایه دارد. همچنین کوچکترین اتفاقات تمرین، سر از فضای مجازی در می‌آورد و همین مسأله گاریدو را عصبانی و او را به انواع و اقسام افراد بدبین کرده است.

 

گاریدو در تلاش است تا هر چه زودتر جاسوس پرسپولیس را پیدا کند. همین بدبینی باعث شده تا سرمربی اسپانیایی حتی اجازه فیلمبرداری از تمرینات و بازی‌های تدارکاتی تیم را ندهد و آن را ممنوع اعلام کند. به همین دلیل طی هفته‌های اخیر فیلمبردار باشگاه تقریباً بیکار بوده و فعالیت همیشگی خود را انجام نداده است.

 

سرمربی پرسپولیس به ایران بر نمی گردد!؟

 

حمله زنوزی به فدراسیون، جواد خیابانی و رقیب تهرانی: یادتان رفت رئیس جمهور برای پرسپولیس رایزنی می کر!؟

 

اینها مشکلاتی است که در پرسپولیس وجود دارد و گاریدو تا زمانی که جاسوس را پیدا نکند، به همین منوال کارش را ادامه خواهد داد. برای او سوال است که چطور هر آنچه در جلسات خصوصی تمرین می‌گذرد، به بیرون درز پیدا می‌کند. فارغ از نتایج خوب، این مسأله مهمترین دغدغه این روزهای گاریدو است.

 

گفتنی است سرمربی پرسپولیس این روزها در اسپانیا حضور دارد و عجیب اینکه هر روز زمان بازگشت او تغییر می‌کند.

+

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn