تاریخ انتشار : شنبه 21 مهر 1403 - 16:29
18 بازدید
کد خبر : 346351

دو دیدار از هفته هشتم لیگ برتر فوتبال معوقه شد

دو دیدار از هفته هشتم لیگ برتر فوتبال معوقه شد

جامعه ورزشی آفتاب نو: دیدار سپاهان اصفهان – نساجی مازندران و گل گهر سیرجان – تراکتور تبریز در چارچوب رقابت‌های هفته هشتم لیگ برتر فوتبال به تعویق افتاد. به گزارش آفتاب نو،با درخواست باشگاه‌های تراکتور تبریز و سپاهان اصفهان مبنی بر تعویق دیدارهای این دو تیم در هفته هشتم مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران به

جامعه ورزشی آفتاب نو:

دیدار سپاهان اصفهان – نساجی مازندران و گل گهر سیرجان – تراکتور تبریز در چارچوب رقابت‌های هفته هشتم لیگ برتر فوتبال به تعویق افتاد.

به گزارش آفتاب نو،با درخواست باشگاه‌های تراکتور تبریز و سپاهان اصفهان مبنی بر تعویق دیدارهای این دو تیم در هفته هشتم مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران به دلیل تغییرات صورت گرفته در برنامه تیم ملی فوتبال ایران در برابر قطر و متعاقباً زمان بازگشت و حضور ملی پوشان این باشگاه‌ها در اردوی تیم‌های خود، سازمان لیگ دیدارهای هفته هشتم این تیم‌ها را به شرح ذیل معوق اعلام نموده و در تاریخ دیگری که متعاقباً اعلام خواهد شد برگزار می‌کند.

 پیش از این قرار بود دیدار سپاهان و نساجی مازندران پنجشنبه ۲۶ مهر و گل گهر سیرجان – تراکتور تبریز جمعه ۲۷ مهر برگزار شود.

باشگاه استقلال نیز شرایط مشابهی با تیم‌های تراکتور تبریز و فولاد مبارکه سپاهان اصفهان داشت که بنا به درخواست و پیشنهاد خود باشگاه، مطابق برنامه قبلی در هفته هشتم مسابقات لیگ برتر در برابر ذوب آهن اصفهان به میدان خواهد رفت.

 

منبع خبر: ایسـنا

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn