تاریخ انتشار : شنبه 21 مهر 1403 - 16:43
25 بازدید
کد خبر : 346362

پیشگویی‌ ترسناک پیرزن پیشگوی نابینا برای سال ۲۰۲۵

پیشگویی‌ ترسناک پیرزن پیشگوی نابینا برای سال ۲۰۲۵

به گزارش خبرآنلاین، با اینکه بابا ونگا، پیرزن پیشگوی اهل بلغارستان، حدود ۳۰ سال پیش از دنیا رفته است، هنوز پیشگویی‌هایش خریدار دارد. نام کامل این پیرزن نابینا،‌ ونجلینا پاندیوا گوشتروا بود. طرفدارانش مدعی هستند که او پیش از مرگ رویدادهای بزرگی چون ۱۱ سپتامبر را درست پیش‌بینی کرده است و بسیاری از آن‌ها در

به گزارش خبرآنلاین، با اینکه بابا ونگا، پیرزن پیشگوی اهل بلغارستان، حدود ۳۰ سال پیش از دنیا رفته است، هنوز پیشگویی‌هایش خریدار دارد.

نام کامل این پیرزن نابینا،‌ ونجلینا پاندیوا گوشتروا بود. طرفدارانش مدعی هستند که او پیش از مرگ رویدادهای بزرگی چون ۱۱ سپتامبر را درست پیش‌بینی کرده است و بسیاری از آن‌ها در آینده اتفاق می‌افتد.

او پایان جهان را هم برای سال ۵۰۷۹ پیش‌بینی کرده که گر چه هنوز زمان زیادی به آن مانده است اما بر اساس پیشگویی او سال ۲۰۲۵ آغاز سلسله‌ای از رویدادها است که در نهایت به نابودی می‌رسد. به عبارتی به باور هواداران این پیشگوی نابینا که ۳۰ سال پیش از دنیا رفته، سال آینده میلادی آغاز پایانی محتوم است.

از پیشگویی‌های باباونگا برای ۱۰۰ سال آینده می‌توان به جنگ در قاره اروپا در سال ۲۰۲۵، ذوب شدن یخ‌های قطبی و بالا آمدن سطح آب‌ دریاها در سال ۲۰۳۳، بازگشت ویرانگر کمونیسم در سال ۲۰۷۶ و البته برقرار کردن ارتباطات با بیگانگان فضایی در سال ۲۱۳۰ اشاره کرد.

مجسمه بابا ونگا در بلغارستان

منبع: ایندیپندنت

۵۸۵۸

منبع:+

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn