تاریخ انتشار : شنبه 21 مهر 1403 - 18:43
38 بازدید
کد خبر : 346481

فرصت سوزی طارمی و آزمون مقابل ازبکستان

فرصت سوزی طارمی و آزمون مقابل ازبکستان

کدخبر: ۱۲۴۱۷۲ ۲۱ مهر ۱۴۰۳ ۱۷:۴۰ فوتبال سردار آزمون و مهدی طارمی در تقابل با ازبکستان شب کم‌فروغی را پشت سر گذاشتند. عملکرد درخشان مهدی طارمی و سردار آزمون طی این سال‌ها یک بعد دردسر برای تیم ملی ساخته است و آن این است که بیشتر تیم‌ها به خوبی این دو مهاجم چارچوب‌شناس را آنالیز

سردار آزمون و مهدی طارمی در تقابل با ازبکستان شب کم‌فروغی را پشت سر گذاشتند.

فرصت سوزی طارمی و آزمون مقابل ازبکستان


عملکرد درخشان مهدی طارمی و سردار آزمون طی این سال‌ها یک بعد دردسر برای تیم ملی ساخته است و آن این است که بیشتر تیم‌ها به خوبی این دو مهاجم چارچوب‌شناس را آنالیز و فضاهای حرکتی آنها را مختل می‌کنند. موضوعی که ازبک‌ها به خوبی آن را انجام دادند و سردار و طارمی را تا حد زیادی کنترل کردند.

به طور کلی در بازی شب گذشته تیم ملی در برابر ازبکستان بازی چندان پرفروغی از آزمون و طارمی ندیدیم. البته که باید به این نکته هم اشاره کنیم که هافبک‌های ما خوب این دو مهاجم را تغذیه نکردند و حتی بعد از اینکه ده نفره شدیم سردار آزمون تعویض شد و طارمی کاملا تا مرکز میدان عقب می‌آمد و در توپ‌گیری و بازیسازی به هم‌تیمی‌هایش کمک می‌کرد.

مهدی طارمی و سردار آزمون هر دو سابقه اینکه ۳ بار دروازه ازبکستان را باز کنند داشتند و فرصت این را داشتند تا با شکستن قفل قفس توری یوسوپف از علی دایی هم عبور کنند و به تنهایی برترین گلزن تقابل‌های ایران- ازبکستان لقب بگیرند که دست آخر چنین اتفاقی نیفتاد.

تیم ملی باید در بازی بعدی خود در مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ در امارات به مصاف قطر برود و قطعا سردار آزمون و مهدی طارمی در این مسابقه سراسر انتقامی و حیثیتی نقش تعیین‌کننده‌ای خواهند داشت.





منبع:+

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn