تاریخ انتشار : شنبه 21 مهر 1403 - 19:48
23 بازدید
کد خبر : 346537

گریم متفاوت سعید چنگیزیان در سریال «هشت‌پا»+ عکس

گریم متفاوت سعید چنگیزیان در سریال «هشت‌پا»+ عکس

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش پارسینه و به نقل از همشهری آنلاین؛ نقش اصلی این سریال بر عهده سعید چنگیزیان است که در نقش کارآگاه کیانفر در حین بررسی قتل مردی ثروتمند به متهم اصلی پرونده یعنی سعید با بازی رضا اکبرپور می‌رسد و تلاش می‌کند معمای پیچیده و رازآلود این جنایت را کشف

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش پارسینه و به نقل از همشهری آنلاین؛ نقش اصلی این سریال بر عهده سعید چنگیزیان است که در نقش کارآگاه کیانفر در حین بررسی قتل مردی ثروتمند به متهم اصلی پرونده یعنی سعید با بازی رضا اکبرپور می‌رسد و تلاش می‌کند معمای پیچیده و رازآلود این جنایت را کشف کند.

چنگیزیان در این سریال گریم متفاوتی دارد و شاید بینندگان این سریال در تشخیص چهره او به زحمت بیفتند. وجه مشخصه چهره سعیدیان موهای از ته‌تراشیده اوست، اما در این سریال موهای کوتاهی دارد که شکل و شمایلی متفاوت به او داده است.

سریال قبلی چنگیزیان که از تلویزیون پخش شد، سریال «گیلدخت» ساخته مجید اسماعیلی بود که چنگیزیان در آن نقش آصف میرزا، یک شاهزاده قجری، را داشت. دیگر سریالی که از چنگیزیان در خاطر مانده سریال «برادرجان» که ماه رمضان ۱۳۹۸ از شبکه سوم سیما به روی آنتن رفتن و چنگیزیان در این سریال نقش ستار بوستان را بر عهده داشت.

چهره متفاوت سعید چنگیزیان در سریال «هشت‌پا» | محمد صادقی باز پلیس شد

چنگیزیان به رغم توانایی‌هایش که در تئاتر بارها به رخ کشیده، اما تاکنون در سینما و تلویزیون نقشی را بر عهده نگرفته که از تمام قابلیت‌های او در بازیگری بهره ببرد.

جز سعید چنگیزیان، محمد صادقی هم در این سریال بازی می‌کند. صادقی که در سال ۱۳۸۱ در نقش سروان مرتضی حسینی در سریال «خواب و بیدار» ساخته مهدی فخیم زاده در نقش پلیس ظاهر شده بود، در سریال «هشت‌پا» هم نقش یک پلیس را بر عهده دارد. صادقی جز «خواب و بیدار»، ‌دو سریال مشهور دیگر هم در کارنامه دارد؛ «مختارنامه» در نقش عبدالله بن مطیع و «ولایت عشق» در نقش مامون عباسی.

چهره متفاوت سعید چنگیزیان در سریال «هشت‌پا» | محمد صادقی باز پلیس شد

تاکنون ۳ قسمت از سریال «هشت‌پا» پخش شده که در تلوبیون دسترسی به این قسمت‌ها ممکن است. این سریال جایگزین سریال «طوبی» شد که مدتی پیش پخش آن به پایان رسید.

نادر سلیمانی، ایوب آقاخانی، محمد صادقی، احمد نجفی، سپند امیرسیلمانی، علیرضا جلالی‌تبار، ایرج نوذری، محسن بهرامی، حمید ابراهیمی، علیرضا مهران، محمد فیلی، علی اوسیوند، افسانه چهره‌آزاد، مینا وحید، رویا جاویدنیا، سودابه بیضایی، کمند امیرسلیمانی و هلیا امامی بازیگران اصلی سریال «هشت پا» هستند.

«هشت‌پا» به کارگردانی احمد معظمی و تهیه‌کنندگی محمدرضا شفیعی تولید شده است.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn