تاریخ انتشار : شنبه 21 مهر 1403 - 21:40
9 بازدید
کد خبر : 346627

برداشت نفت از میدان‌های سپهر و جفیر افزایش یافت

برداشت نفت از میدان‌های سپهر و جفیر افزایش یافت

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش برنا، احمد محمدی اظهار داشت: پس از انتخاب پیمانکار طرح در ماه‌های پیش، با حداکثر بهره‌مندی از ساخت داخل موفق شدیم چاه جفیر شش را به تولید برسانیم. وی با بیان اینکه پس از اتصال به شبکه انتقال، چاه آماده راه‌اندازی شد، افزود: هم‌اکنون در مرحله راه‌اندازی اولیه هستیم و

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش برنا، احمد محمدی اظهار داشت: پس از انتخاب پیمانکار طرح در ماه‌های پیش، با حداکثر بهره‌مندی از ساخت داخل موفق شدیم چاه جفیر شش را به تولید برسانیم.

وی با بیان اینکه پس از اتصال به شبکه انتقال، چاه آماده راه‌اندازی شد، افزود: هم‌اکنون در مرحله راه‌اندازی اولیه هستیم و در چند روز آینده تولید چاه به شرایط پایدار می‌رسد.

محمدی تصریح کرد: هم‌اکنون مقدار تولید نفت در چاه جفیر شش حدود ۳ هزار بشکه است و پیش‌ بینی می‌شود با انجام اقدام‌های ترمیمی، به چهار هزار بشکه در روزهای آینده برسیم.

در روزهای اخیر نصرالله زراعی مدیر عامل شرکت مهندسی و توسعه نفت ایران با تأکید بر افزایش تولید نفت در میدان‌های سپهر و جفیر گفته بود که تسریع در راه‌اندازی CTEP طرح توسعه میدان نفتی آزادگان جنوبی در دستور کار است. 

وی با تأکید بر برنامه افزایش تولید از این میدان، خواستار سرعت‌ بخشی به روند دریافت نفت تولیدی این میدان شد و از سرمایه‌گذار و بهره‌بردار طرح خواست تا با برگزاری نشست‌های مستمر به‌منظور انتقال نفت میدان‌های سپهر و جفیر به پایانه‌های صادراتی شتاب بیشتری ببخشند.

میدان نفتی جفیر در ۵۰ کیلومتری جنوب غربی شهر اهواز قرار دارد و در مجاورت میدان‌های آزادگان، یادآوران و آب تیمور واقع شده است.

انتهای پیام/

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn