تاریخ انتشار : شنبه 21 مهر 1403 - 22:37
9 بازدید
کد خبر : 346678

تلخ و شیرین VAR؛ اسکاتلند باخت تا کرواسی پیروز شود

تلخ و شیرین VAR؛ اسکاتلند باخت تا کرواسی پیروز شود

به گزارش آفتاب نو، تیم‌های ملی فوتبال کرواسی و اسکاتلند امشب در چارچوب لیگ ملت‌های اروپا A از گروه یک به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با نتیجه ۲-۱ به سود کرواسی به پایان رسید. رایان کریستی در دقیقه ۳۳ گل اول بازی را برای اسکاتلند به ثمر رساند ولی برتری اسکاتلندی‌ها فقط

به گزارش آفتاب نو، تیم‌های ملی فوتبال کرواسی و اسکاتلند امشب در چارچوب لیگ ملت‌های اروپا A از گروه یک به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با نتیجه ۲-۱ به سود کرواسی به پایان رسید.

رایان کریستی در دقیقه ۳۳ گل اول بازی را برای اسکاتلند به ثمر رساند ولی برتری اسکاتلندی‌ها فقط سه دقیقه دوام داشت چرا که ایگور ماتانوویچ در دقیقه ۳۶ گل تساوی را به ثمر رساند تا دو تیم با همین نتیجه به رختکن بروند. در نیمه دوم این بار کرواسی بود که به گل برتری رسید و آندری کراماریچ در دقیقه ۷۰ گل دوم را برای کرواسی به ثمر رساند. چیزی به پایان بازی باقی نمانده بود که اسکاتلند در دقیقه ۵+۹۰ توسط چارلی آدامز به گل تساوی رسید اما با اعلام کمک داور ویدیویی و به دلیل حضور آدامز در آفساید این گل مردود اعلام شد تا در ثانیه‌های پایانی کامبک کرواسی پابرجا باقی بماند و این تیم با هدیه VAR به یک پیروزی لحظه‌آخری برسد.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn