تاریخ انتشار : یکشنبه 22 مهر 1403 - 3:14
14 بازدید
کد خبر : 346878

۶ زخمی و اخراج ۲۰ نفر از نیوکمپ!

۶ زخمی و اخراج ۲۰ نفر از نیوکمپ!

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ درگیری شدیدی بین کارگران مشغول به کار در پروژه بازسازی ورزشگاه نیوکمپ، متعلق به باشگاه بارسلونا، رخ داد. به گزارش کادنا سر و بر اساس گفته شاهدان عینی، امروز حدود بیست نفر در ساعت ۲:۳۰ بعد از ظهر با استفاده از چوب و چماق به جان هم افتادند. حداقل

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ درگیری شدیدی بین کارگران مشغول به کار در پروژه بازسازی ورزشگاه نیوکمپ، متعلق به باشگاه بارسلونا، رخ داد.

به گزارش کادنا سر و بر اساس گفته شاهدان عینی، امروز حدود بیست نفر در ساعت ۲:۳۰ بعد از ظهر با استفاده از چوب و چماق به جان هم افتادند. حداقل شش نفر در این درگیری زخمی شده‌اند. مسئول پروژه هر ۲۰ کارگری که در درگیری شرکت کردند را از محل کار اخراج کرده است و آنها هم‌اکنون در هتل‌هایی در کالیلا اقامت دارند.

این درگیری بین کارگران رومانیایی و آلبانیایی رخ داد. نیروهای پلیس کاتالونیا برای شناسایی افراد دخیل در این نزاع وارد عمل شده‌اند. کارگران درگیر از یک شرکت پیمانکاری فرعی استخدام شده بودند. مسئولیت امنیت پروژه و ورزشگاه بر عهده یک شرکت امنیتی خصوصی است که توسط شرکت اصلی ساختمانی استخدام شده است.

روند بازسازی نیوکمپ

بازسازی استادیوم نیوکمپ جدید، طبق برنامه پیش می‌رود. خوان لاپورتا، رئیس باشگاه بارسلونا در مصاحبه اخیرش به هواداران وعده داد که بارسا تا قبل از پایان سال ۲۰۲۴ دوباره در اسپاتیفای نیوکمپ بازی خواهد کرد. 

 تا به حال اختلالی در روند بازسازی استادیوم نیوکمپ به وجود نیامده و علاوه بر این که همه چیز به موقع در حال آماده شدن است، بودجه کافی هم برای بازسازی وجود دارد. مشخصا بارسا استادیوم خانگی خود را با ظرفیت کامل (۱۰۵ هزار نفر؛ ۵ هزار نفر بیشتر از قبل) بازگشایی نخواهد کرد. طبق اعلام رسمی بارسلونا، اسپاتیفای نیوکمپ در اولین بازی پس از بازگشایی، می‌تواند از ۶۲ هزار تماشاگر میزبانی کند.

۲۵۷ ۲۵۱

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn