تاریخ انتشار : یکشنبه 22 مهر 1403 - 7:28
8 بازدید
کد خبر : 347034

به پیروزی عادت کرده‌ایم؛ خشونت حریف؟ فوتبال جای بوسه نیست | اخبار ورزشی

به پیروزی عادت کرده‌ایم؛ خشونت حریف؟ فوتبال جای بوسه نیست | اخبار ورزشی

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، در روزی که لاروخا پشت دفاع عمیق دانمارک در تکاپوی روزنه‌ای برای نفوذ بود، مارتین زوبیمندی به کمک تیمش آمد تا لاروخا با کسب دومین پیروزی خود در سومین بازی مرحله گروهی، راهی صدر جدول شود. اسپانیا در حالی به عنوان قهرمان لیگ ملت‌های اروپا

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، در روزی که لاروخا پشت دفاع عمیق دانمارک در تکاپوی روزنه‌ای برای نفوذ بود، مارتین زوبیمندی به کمک تیمش آمد تا لاروخا با کسب دومین پیروزی خود در سومین بازی مرحله گروهی، راهی صدر جدول شود. اسپانیا در حالی به عنوان قهرمان لیگ ملت‌های اروپا ۲۰۲۳ و یورو ۲۰۲۴ بازی‌هایش را ادامه می‌دهد که لوئیس دلافوئنته هم همچنان عملکرد درخشانی روی نیمکت این تیم دارد. سرمربی اسپانیا در واکنش به بازی امشب گفت:

اول از همه، می‌خواهم از شهر مورسیا تشکر کنم. استقبال و رفتار هواداران، چه در ورزشگاه و چه خارج از آن، بسیار تحسین‌برانگیز بوده است. در مورد بازی، در نیمه اول، تیم ما در کنترل توپ و سرعت گردش آن در برابر رقیب قدرتمند کمی مشکل داشت. اما با شروع نیمه دوم، با تعویض‌هایی که انجام شد، انرژی بیشتری پیدا کردیم و توانستیم حملات خود را روی دروازه حریف متمرکز کنیم. عادت کرده‌ایم که پیروز شویم و می‌خواهیم به این روند ادامه دهیم. این پیروزی‌ها ارزش بیشتری دارند، زیرا در چنین بازی‌های سختی به دست می‌آیند. در اینجا، هیچ تیمی به راحتی امتیاز نمی‌دهد و باید برای هر پیروزی جنگید. مارتین زوبیمندی همیشه یک مهره کلیدی است. او دقیقا همان کاری را انجام می‌دهد که از او انتظار می‌رود و استعداد فوق‌العاده‌ای دارد. زوبیمندی بازیکنی است که همیشه با خونسردی و تصمیم‌گیری درست بازی می‌کند.
بازی‌ها نیاز به کار و تلاش دارند. تسلط کامل بر تمام مراحل بازی به مدت ۹۰ دقیقه غیرممکن است. داشتن تنوع تاکتیکی به ما اجازه می‌دهد حتی در بازی‌های سخت و پرفشار، عملکردی پایدار و مطمئن داشته باشیم. پیروزی به ثبات و استحکام هر پروژه‌ای کمک می‌کند. نتایج درخشان اخیر، اعتماد به نفس تیم را بسیار بالا برده است.
از سرمربی اسپانیا در مورد برخورد خشن بازیکنان حریف، به خصوص برابر لامین یامال، پرسیده شد که او در پاسخ گفت:

خطا‌های متعدد و خشن حریف؟ فوتبال همین است. انتظار دارید بازیکنان همدیگر را ببوسند؟ حریف ما می‌تواند هر کاری که مطابق قانون باشد، انجام دهد. لامین بازی بسیار خوبی انجام داد. ما فوتبالیست‌های فوق‌العاده‌ای داریم. بازیکنان مستعدی هم در تیم هستند که آینده درخشانی دارند. عجله‌ای در مورد پیشرفت آنها نخواهیم داشت.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn