تاریخ انتشار : یکشنبه 22 مهر 1403 - 9:17
17 بازدید
کد خبر : 347111

بداغی: همان راهی را می روم که علیرضا مُهمدی رفت

بداغی: همان راهی را می روم که علیرضا مُهمدی رفت

جامعه ورزشی آفتاب نو: شاهین بداغی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم که در لیگ برتر بردهای خوبی برای تیم شهرداری مسجدسلیمان به دست آورد، درباره اینکه در مدتی کوتاه به دو وزن بالاتر آمد، اظهار داشت: من تا همین پارسال در ۷۲ کیلوگرم کشتی می‌گرفتم و برای المپیک هم به ۷۷ کیلو آمدم

جامعه ورزشی آفتاب نو:

شاهین بداغی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم که در لیگ برتر بردهای خوبی برای تیم شهرداری مسجدسلیمان به دست آورد، درباره اینکه در مدتی کوتاه به دو وزن بالاتر آمد، اظهار داشت: من تا همین پارسال در ۷۲ کیلوگرم کشتی می‌گرفتم و برای المپیک هم به ۷۷ کیلو آمدم و وقتی نفر ملی‌پوش المپیک مشخص شد، با مربی‌ام ملک‌محمد بویری صحبت کردیم و تصمیم گرفتیم که به ۸۲ کیلوگرم بیایم تا شانس خود را برای شرکت در مسابقات جهانی اوزان غیرالمپیکی امتحان کنم. او گفت دیگر وزن کم نکن، خوب تمرین کنی، باتوجه به اینکه وزن کم نمی‌کنی، مدالت را خواهی گرفت.

وی که در انتخابی جهانی اوزان غیرالمپیکی یکی از نفرات دعوتی ۸۲ کیلوگرم بود، ادامه داد: در آن انتخابی هم به علی گرایی باختم و هم محمدرضا مختاری، به هرحال تازه به ۸۲ کیلو آمدم و جا افتادن در این وزن زمان می‌برد.

کشتی‌گیر ۲۳ ساله ایذه‌ای که عنوان‌دار مسابقات جهانی نوجوانان و جوانان است، درباره دو بردی که رفت و برگشت مقابل پژمان پشتام دارنده مدال برنز جهان به دست آورد، تاکید کرد: پژمان پشتام بزرگ ماست، در همین وزن مدال جهانی دارد، کشتی‌گیر خوبی است، نه پیر شده و نه از آمادگی دور بود. من اما تمرینات خوبی را انجام داده بودم و خداراشکر توانستم او را ببرم.

دارنده دو نشان نقره و برنز نوجوانان و جوانان جهان افزود: بیشتر از همیشه تمرین می‌کنم، فکر می‌کردم شانس حضور در مسابقات جهانی زیر ۲۳ سال را دارم، اما خب انتخاب نشدم. در مسابقات جام تختی و مسابقات کشوری روی سکو رفتم، اما در تورنمنت ارمنستان باختم چون تازه وزنم را تغییر داده بودم. امیدوار هستم که کادرفنی تیم ملی به من هم اعتماد کرده و فرصت بدهند. می‌خواهم همان راهی را بروم که علیرضا مُهمدی همشهری و هم باشگاهی و رفیقم در تیم ملی طی کرد.

/

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn