تاریخ انتشار : یکشنبه 22 مهر 1403 - 10:08
6 بازدید
کد خبر : 347153

چهارمین محموله دارویی هلال احمر به لبنان رسید

چهارمین محموله دارویی هلال احمر به لبنان رسید

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش خبرگزاری برنا، بابک محمودی رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر اظهار کرد: چهارمین محموله هلال احمر ایران برای مردم لبنان و غزه شامل دارو‌های اضطراری و دارو‌های مورد نیاز نوزادان و کودکان به لبنان ارسال شد. محمودی با اشاره به اینکه هلال احمر ایران پس از مورد هدف

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش خبرگزاری برنا، بابک محمودی رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر اظهار کرد: چهارمین محموله هلال احمر ایران برای مردم لبنان و غزه شامل دارو‌های اضطراری و دارو‌های مورد نیاز نوزادان و کودکان به لبنان ارسال شد.

محمودی با اشاره به اینکه هلال احمر ایران پس از مورد هدف قرار گرفته شدن بیمارستان در مرز و لبنان و سوریه درصدد راه‌اندازی بیمارستان جدید برای ارائه خدمات بشر دوستانه به مردم لبنان است، افزود: این بیمارستان جدید با فاصله ۴۰ کیلومتری از بیمارستان قبلی در حال تجهیز است.

وی از حضور ۱۱ امدادگر هلال احمر به منظور برپایی این بیمارستان خبر داد و گفت: در روز‌های آینده نیز متخصصان و تجهیزات لازم برای برپایی این بیمارستان به لبنان اعزام می‌شود.

رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر گفت: چهارمین محموله امدادی هلال احمر ایران برای مردم غزه و لبنان از محل کمک‌های مردمی خریداری شده بود. محموله کمک‌های مردم ایران حاوی اقلام بهداشتی و زیستی است که توسط جمعیت هلال احمر جمع‌آوری شده بود، روز جمعه ۱۳ مهر به لبنان ارسال شد.

 انتهای پیام/ 

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn