تاریخ انتشار : یکشنبه 22 مهر 1403 - 10:42
12 بازدید
کد خبر : 347180

آرش برهانی بیخودی شلوغ می‌کند؛ من بیش‌تر از او گل می‌زنم/ پول‌هایم مثل آب شور می‌مانند!

آرش برهانی بیخودی شلوغ می‌کند؛ من بیش‌تر از او گل می‌زنم/ پول‌هایم مثل آب شور می‌مانند!

جامعه ورزشی آفتاب نو: علی فتح‌الله‌زاده همواره به خوش‌مصاحبه‌بودن معروف است. مدیرعامل اسبق استقلال روز ۲۲ مهر سال ۱۳۹۱ طی مصاحبه اختصاصی با آفتاب نو پیرامون اعتراض آرش برهانی به عدم دریافت مطالبات خود گفت: من به اندازه خودم برای استقلال درآمدزایی کرده‌ام و حالا از دوستان در وزارت ورزش می‌خواهم که آن‌ها نیز به

جامعه ورزشی آفتاب نو:

علی فتح‌الله‌زاده همواره به خوش‌مصاحبه‌بودن معروف است. مدیرعامل اسبق استقلال روز ۲۲ مهر سال ۱۳۹۱ طی مصاحبه اختصاصی با آفتاب نو پیرامون اعتراض آرش برهانی به عدم دریافت مطالبات خود گفت: من به اندازه خودم برای استقلال درآمدزایی کرده‌ام و حالا از دوستان در وزارت ورزش می‌خواهم که آن‌ها نیز به تعهدات خود عمل کنند تا مشکلات مالی استقلال کاهش پیدا کند. باور کنید در این فصل دارم مدیریت بحران می‌کنم تا فضای تیم برهم نریزد. البته در مورد آرش برهانی باید بگویم بیخودی فضا را شلوغ می‌کند. او به من گفت تا شنبه پول می‌خواهم ولی نگفت کدام شنبه! شاید شنبه ۲۰ سال بعد پولش را بدهیم! اگر جای من و آرش عوض شود آیا برهانی به من فتح‌الله‌زاده تحت عنوان بازیکن به‌موقع پول می‌داد؟ باور کنید من اگر جای آرش بودم گل‌های بیشتری برای استقلال می‌زدم و حتی برخی از موقعیت‌هایی که او خراب می‌کند را هم گل می‌کردم و در انتهای فصل آقای گل می‌شدم!

فتح‌الله‌زاده در مورد شایعه حضور جی‌لوید ساموئل در پرسپولیس نیز تصریح کرد: چند باشگاه با ما بر سر ساموئل صحبت کرده‌اند و بحث معاوضه بازیکن مطرح شده است که پرسپولیس هم یکی از آن‌هاست. البته در پاسخ به این ادعای آقای رویانیان که گفته ساموئل را می‌گیریم و هیچ بازیکنی هم به استقلال نمی‌دهیم باید بگویم اگر این‌قدر پول دارید که می‌توانید چنین کاری را انجام بدهید، بیایید و ساموئل را ببرید. پول خوب بدهید و او را ببرید.

آفتاب نو‌گردی| فتح‌الله‌زاده: آرش برهانی بیخودی شلوغ می‌کند؛ من بیش‌تر از او گل می‌زنم/ پول‌هایم مثل آب شور می‌مانند!

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn