تاریخ انتشار : یکشنبه 22 مهر 1403 - 15:13
24 بازدید
کد خبر : 347463

بهره‌برداری از ۲۰ هزار میلیارد تومان پروژه آب و فاضلاب تا پایان امسال

بهره‌برداری از ۲۰ هزار میلیارد تومان پروژه آب و فاضلاب تا پایان امسال

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش آفتاب نو، محسن اردکانی در آیین معارفه و تودیع معاون منابع انسانی و تحقیقات شرکت آبفای استان تهران، با تاکید بر اهمیت مدیریت صحیح و درست منابع انسانی برای موفقیت و دستیابی به اهداف عالیه سازمان، گفت: چنانچه سازمانی بدون مدیریت منابع انسانی به موفقیتی دست یابد، قطع به

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش آفتاب نو، محسن اردکانی در آیین معارفه و تودیع معاون منابع انسانی و تحقیقات شرکت آبفای استان تهران، با تاکید بر اهمیت مدیریت صحیح و درست منابع انسانی برای موفقیت و دستیابی به اهداف عالیه سازمان، گفت: چنانچه سازمانی بدون مدیریت منابع انسانی به موفقیتی دست یابد، قطع به یقین آن موفقیت اتفاقی بوده است.

وی با بیان اینکه برای مدیریت درست سازمان باید با مقتضیات و شرایط زمانه جلو رفت و منابع انسانی را برای مقتضیات جدید و شرایط جدید آماده کرد، افزود: سازمان موفق و مدیران خردمند همواره باید آماده تغییر مسیر و هماهنگ شدن با شرایط جدید بوده و شهامت اتخاذ تصمیم جدید و تغییر را داشته باشند.

مدیرعامل شرکت آبفای استان تهران، به اشاره به روزهای پرفراز و نشیبی که این شرکت در دوره مدیریت جدید از بهمن‌ماه ۱۴۰۱ تاکنون سپری کرده است، اظهار داشت: با وجود تمامی تنش‌ها و بحران‌های آب در استان تهران و به گواه تمامی کارشناسان، با همت و جوانمردی و تلاش جهادگونه مجموعه این شرکت موفق به تامین پایدار آب استان شدیم و مفتخریم که آب هیچ مشترکی قطع نشده است.

وی خاطر نشان کرد: اگرچه پیش‌بینی‌ها نشان از تداوم خشکسالی و کاهش بارندگی‌ها و افت منابع آب‌های زیرزمینی و همچنین ناپایداری منابع آب‌های سطحی دارد، اما در این شرایط باید کمبودها را با قدرت مدیریت و کارشناسی صحیح و با تدبیر و مجاهدت کل بدنه شرکت آب و فاضلاب استان تهران، برطرف کنیم.

به‌گفته وی، خشکسالی همزاد استان تهران است و حتی اگر میانگین بارش‌های این استان در برخی سال‌ها بیشتر شود، به دلیل مصرف بالای آب، همیشه ناترازی میان منابع و مصارف وجود دارد.

وی با بیان اینکه مدیران و کاآفتاب نون شرکت‌های آب و فاضلاب باید همواره خود را در وضعیت ناترازی منابع و مصارف آب تصور کنند، افزود: اگر روزی تصور شود که ترسالی رخ داده و سال استراحت برای شرکت‌های آبفاست، همان‌جا دچار آسیب خواهیم شد چراکه خشکسالی همچنان ادامه دارد و از سویی منابع و مصارف با هم ناتراز هستند.

مدیرعامل آبفای استان سپس با اشاره به اهمیت برنامه‌ها و اجرای پروژه‌های مدیریت تنش آبی، خاطرنشان کرد: در بخش عملیات اجرایی، پروژه رینگ آب تهران که از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، امسال در بخش‌های غربی، شرقی و جنوبی تکمیل می‌شود اما برای ضلع شمالی، مطالعه‌های آن آغاز شده و سال آینده اجرا خواهد شد که اجرای آن به دلیل بافت زمین و معابر پرترافیک، دشواری‌های خاص خود را دارد.

او افزود: پروژه‌های دیگری که از اهمیت ویژه برخوردارند و باید پیگیری شوند، شامل فاز دوم تصفیه‌خانه پنجم آب تهران، ساخت مخازن، به‌روزرسانی ایستگاه‌های پمپاژ و اجرای سامانه تله‌متری است ضمن آنکه نباید از موضوع‌های ایمنی و پدافند غیرعامل غافل شد.

وی همچنین به پروژه‌های مهم بخش فاضلاب ازجمله واحدهای ۷ و ۸ تصفیه‌خانه جنوب، تصفیه‌خانه فاضلاب خرگوش‌دره، تصفیه‌خانه فاضلاب غرب و تصفیه‌خانه‌های فاضلاب شهر آفتاب قرچک و ورامین اشاره کرد و گفت: این پروژه‌ها باید با جدیت پیگیری شوند.

وی با اشاره به آغاز بهره‌برداری از ۱۷ هزار میلیارد تومان پروژه بخش آب و فاضلاب استان تهران در فروردین ماه امسال، ابراز امیدواری کرد: تا پایان سال جاری نیز ۲۰ هزار میلیارد تومان پروژه دیگر این استان در بخش آب و فاضلاب به بهره‌برداری برسد.   

در این آیین، محسن نعمتی معاون جدید منابع انسانی و تحقیقات شرکت آبفای استان تهران با قدردانی از تلاش‌های شهرام درخشان‌پور معاون پیشین این حوزه، ابراز امیدواری کرد: با تعامل سازنده و بهره‌گیری از توان ارزشمند بدنه مدیریتی و کارشناسی مجموعه شرکت‌های آب و  فاضلاب استان تهران، بتوانیم وظایف خود را به بهترین شکل انجام دهیم و در این مسیر گام‌های محکم‌تری برداریم.

معاون جدید منابع انسانی و تحقیقات شرکت آب و فاضلاب استان تهران سوابقی مانند مدیرکلی ثبت احوال استان فارس، مدیرکلی امور اداری شرکت آب و نیرو، معاونت اجرایی و قائم‌مقامی تولیت آستان مقدس حضرت شاهچراغ، مدیرکلی برنامه‌ریزی و بودجه استانداری فارس و معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری فارس را در کارنامه خود دارد.

در این آیین همچنین شهرام درخشان‌پور به عنوان مدیرعامل جدید شرکت تامین و تصفیه آب و فاضلاب تهران و علیرضا اصغری به عنوان مدیرعامل جدید شرکت آب و فاضلاب منطقه یک شهر تهران معرفی شدند.

+

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn