تاریخ انتشار : یکشنبه 22 مهر 1403 - 15:16
9 بازدید
کد خبر : 347467

فرماندار دنا معرفی شد

فرماندار دنا معرفی شد

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش خبرگزاری برنا از یاسوج؛معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه این آئین، گفت: سی سخت جزو شهرستان هایی است که بطور ویژه شاخص های فرهنگی دارد و در این شهرستان شورای تامین و اداری همدلی بسیار زیادی دارند. سید جواهد هاشمی مهر افزود: فلسفه وجودی

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش خبرگزاری برنا از یاسوج؛معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه این آئین، گفت: سی سخت جزو شهرستان هایی است که بطور ویژه شاخص های فرهنگی دارد و در این شهرستان شورای تامین و اداری همدلی بسیار زیادی دارند.

سید جواهد هاشمی مهر افزود: فلسفه وجودی ادارات خدمات رسانی است و امید است گام های اساسی به جهت تحول این شهرستان توسط فرماندار جدید انجام بگیرد.

وی تصریح کرد: مردم سرمایه اصلی نظام هستند، و آقای مهندس رسولی کار سختی را در پیش دارند، و باید نظارت تام و تمام بر مجموعه شهرستان داشته باشند، توفیق جنابعالی بر کار همراه با اشراف بر نقاط قوت و ضعف انجام بگیرد و از ظرفیت مدیران استان استفاده شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: تلاش های زیادی برای تکمیل پروژه های شهرستانی انجام شد البته آنچه برای ما می ماند خدمات ماندگار و نام نیک است.

فرماندار جدید دنا گفت: عهد می بندم که تمام توان و ظرفیت خود را برای برداشتن مشکلات از دوش شهرستان بردارم و این کار را انجام خواهم داد.

عباس رسولی افزود: از حسن اعتمادی که در مسئولان وجود داشت و به بنده اعتماد کردند تشکر می کنم، این اعتماد اهمیت و ارزش زیادی دارد و امیدواریم پاسخ این اعتماد را به نحو شایسته ای بدهیم.

وی تاکید کرد: در حیطه های مختلف دست یاری به سمت نمایندگان استان دراز می کنیم، خط قرمز بنده کار است و امیدواریم که مدیران نیز در این زمینه همکاری داشته باشند و بتوانیم مشکلات شهرستان را از سر راه برداریم.

انتهای پیام 

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn