تاریخ انتشار : یکشنبه 22 مهر 1403 - 15:45
16 بازدید
کد خبر : 347497

استقلال با بختیاری‌زاده دوپینگ کرد

استقلال با بختیاری‌زاده دوپینگ کرد

جامعه ورزشی آفتاب نو: روزنو : بازیکنان تیم استقلال که پس از یک دوره نتایج ضعیف سرانجام در دیدار هفته هفتم مقابل هوادار موفق به کسب پیروزی شدند پس از یک استراحت کوتاه حالا دور جدید تمریناتشان را با وضعیت متفاوتی از سر گرفته‌اند. بازیکنان تیم استقلال ظرف روزهای گذشته و تحت نظر سهراب بختیاری‌زاده

جامعه ورزشی آفتاب نو:

روزنو :

بازیکنان تیم استقلال که پس از یک دوره نتایج ضعیف سرانجام در دیدار هفته هفتم مقابل هوادار موفق به کسب پیروزی شدند پس از یک استراحت کوتاه حالا دور جدید تمریناتشان را با وضعیت متفاوتی از سر گرفته‌اند. بازیکنان تیم استقلال ظرف روزهای گذشته و تحت نظر سهراب بختیاری‌زاده تمرینات ویژه بدنی و البته تاکتیکی را در دستور کار خود قرار داده‌اند و مشغول انجام برنامه‌های مورد نظر سرمربی موقت خودشان هستند.

افراد نزدیک به جمع استقلالی‌ها در ارتباط با وضعیت روحی روانی بازیکنان تیم استقلال معتقدند شرایط جدید ایجاد شده در تمرینات تیم و تغییر و تحولات به وجود آمده در راس کادر فنی استقلال باعث شده تا فضای شادابی حاکم بر تمرینات استقلال باشد.

سهراب بختیاری‌زاده که خودش در دوران فوتبال یکی از بازیکنان با روحیه و پر انرژی در جمع هم تیمی‌هایش بود این روزها ترتیبی اتخاذ کرده تا شرایط روحی روانی بعد بازیکنان استقلال پس از هفته‌های بحرانی گذشته و فشارهای ناشی از نارضایتی هواداران از نتایج استقلال جای خود را به وضعیت مطلوب روحی روانی بدهند.

سهراب بختیاری زاده این روزها علاوه بر امور مربوط به تمرینات تاکتیکی مشغول کارهای بدنی با استقلالی‌هاست تا وضعیت جسمانی آنها را برای ادامه رقابت‌های لیگ برتر بهبود ببخشد. او همچنین در ارتباط با شرایط روحی بازیکنان استقلال هم سعی دارد آنها را در وضعیتی قرار بدهد که با اتحاد و انسجام بیشتری به مسابقات برگردند و در دیدار مقابل ذوب آهن اصفهان حداکثر امتیازات را به دست آورده و خود را آماده دیدار مقابل النصر عربستان کنند. تاثیر این وضعیت در دیدار با چادرملو دیده شد. آنچنان که افراد نزدیک به استقلال معتقد بودند این تیم یک فوتبال شاداب را به نمایش گذاشته است.

پس از برد پرگل آبی ها روبروی چادرملو حالا تیم استقلال جمعه هفته جاری باید به مصاف تیم ذوب آهن برود و بلافاصله پس از چهار روز در تاریخ اول آبان ماه خودش را آماده دیدار مقابل النصر عربستان در چارچوب هفته سوم لیگ نخبگان آسیا کند.

 

+
آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn