تاریخ انتشار : یکشنبه 22 مهر 1403 - 17:18
10 بازدید
کد خبر : 347574

بیش از ۱۰ هزار قلم کالای بهداشتی غیرمجاز در سمنان منهدم شدند

بیش از ۱۰ هزار قلم کالای بهداشتی غیرمجاز در سمنان منهدم شدند

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش برنا؛ حمیدرضا حافظی گفت: این میزان کالای تاریخ گذشته و غیرمجاز با همکاری پلیس امنیت اقتصادی استان سمنان کشف و ضبط شد. وی با اشاره به اینکه این اقلام غیرمجاز در انبار یکی از واحدهای آرایشی و بهداشتی سمنان کشف شده است، تصریح کرد: پرونده واحد متخلف جهت انجام

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش برنا؛ حمیدرضا حافظی گفت: این میزان کالای تاریخ گذشته و غیرمجاز با همکاری پلیس امنیت اقتصادی استان سمنان کشف و ضبط شد.

وی با اشاره به اینکه این اقلام غیرمجاز در انبار یکی از واحدهای آرایشی و بهداشتی سمنان کشف شده است، تصریح کرد: پرونده واحد متخلف جهت انجام مراحل قانونی به مراجع مربوطه ارسال شد.

حافظی با بیان اینکه از واحد مذکور در سال گذشته چندین مورد تخلف گزارش و پرونده‌های متعددی به مراجع قضایی ارسال شده است، اضافه کرد: با این وجود واحد متخلف به انجام تخلف در زمینه عرضه فرآورده‌های غیرمجاز سلامت محور اصرار دارد.

سرپرست معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی سمنان گفت: باتوجه به شرایط موجود و وضعیت واحد متخلف پس از تکمیل مراحل پرونده و برگزاری جلسه با رییس شعبه دادسرای عمومی و انقلاب سمنان و در راستای حفظ سلامت مصرف کنندگان با دستور قاطع و صریح بازپرس، تمام اجناس ضبط شده، منهدم شد.

وی در پایان افزود: معاونت غذا و دارو مانند گذشته و به صورت مستمر تمامی واحدهای تولیدکننده و عرضه کننده کالاهای سلامت محور را مورد بررسی و نظارت قرار می‌دهد و با توجه به اهمیت این نوع کالاها در سلامت جامعه، با هرگونه تخلف در خصوص تولید و توزیع کالاهای سلامت محور با جدیت برخورد می‌کند.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn