تاریخ انتشار : یکشنبه 22 مهر 1403 - 17:44
7 بازدید
کد خبر : 347596

اسبقیان: رشته های المپیکی مورد تأکید جدی وزیر ورزش است

اسبقیان: رشته های المپیکی مورد تأکید جدی وزیر ورزش است

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش خبرگزاری تسنیم، شروین اسبقیان در حاشیه مجمع انتخاباتی فدراسیون تیراندازی اظهار داشت: باید از سردار قربانی (رئیس فدراسیون تیراندازی) به خاطر برنامه‌ها و اردوهایی که در سال ۱۴۰۳ اجرا کردند، تشکر کنم. تیراندازی، رشته پرمدالی است که وزارت ورزش باید توجه خاصی به این رشته داشته باشد. رشته‌های المپیکی، مورد

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش خبرگزاری تسنیم، شروین اسبقیان در حاشیه مجمع انتخاباتی فدراسیون تیراندازی اظهار داشت: باید از سردار قربانی (رئیس فدراسیون تیراندازی) به خاطر برنامه‌ها و اردوهایی که در سال ۱۴۰۳ اجرا کردند، تشکر کنم. تیراندازی، رشته پرمدالی است که وزارت ورزش باید توجه خاصی به این رشته داشته باشد. رشته‌های المپیکی، مورد تأکید جدی وزیر ورزش است.

معاون توسعه ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش ادامه داد: گزارش حسابرسی و خزانه‌دار فدراسیون تیراندازی در این مجمع مطرح شد که مشکلی وجود نداشت. تنها یک بحث مالیاتی بود که در بیشتر فدراسیون‌ها وجود دارد و باید به آن رسیدگی شود تا فدراسیون‌ها اذیت نشوند. 

اسبقیان خاطر نشان کرد: موضوع یک خودرو سرقتی هم مطرح شد که ظاهراً در اختیار دبیر وقت فدراسیون بوده است. وضعیت این خودرو سرقتی باید تعیین شود. قرار شد پیگیری‌های لازم از طریق امور حقوقی فدراسیون و وزارت ورزش پیگیری شود.

وی در مورد تأمین تجهیزات ورزشکاران تیراندازی تصریح کرد: امسال برای نخستین بار برای تأمین تجهیزات تیراندازی، ۵۰ میلیارد تومان در نظر گرفته شده است. تفاهم‌نامه‌ای هم بین وزارت دفاع و وزارت ورزش منعقد شده است که قصد داریم آن را عملیاتی کنیم. در این تفاهم‌نامه هم موضوع تجهیزات مطرح است. کمک‌های خوبی از طریق این تفاهم‌نامه به فدراسیون شده است. 

/

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn